دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی چابک -

نام محصول

بازاریابی چابک


نام نویسنده

میچل آکاردی پترسن


نام مترجم

حمید رضا نژاد علی-زهرا محمد بیگی-حسین نوروزی

انتشارات

جهاد دانشگاهی


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

204


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001027611


وزن

500


پیش گفتار

-

قیمت : 11500 تومان

ازاریابی چابک به نیازهای مشتری اولویت می بخشد و تمرکز آن بر واکنش سریع در قبال مشتریان و روندهای جاری و شرایط در حال تغییر بازار است و در کل مزایایی مثل پیشبرد سریعتر سازمان به سمت هدفهای از پیش تعیین شده و خدمت رسانی بهتر و موثرتر به مشتریان و کسب مزیت رقابتی پایدارتر در قیاس با رقبا را می توان....
ازاریابی چابک به نیازهای مشتری اولویت می بخشد و تمرکز آن بر واکنش سریع در قبال مشتریان و روندهای جاری و شرایط در حال تغییر بازار است و در کل مزایایی مثل پیشبرد سریعتر سازمان به سمت هدفهای از پیش تعیین شده و خدمت رسانی بهتر و موثرتر به مشتریان و کسب مزیت رقابتی پایدارتر در قیاس با رقبا را می تواند برای سازمان به همراه داشته باشد و در این مسیر از کاربرد فناوری های نوین نرم افزاری و سخت افزاری نباید غافل شد. کتاب حاضر که جزو اولین کتابهایی است که در این زمینه نگارش یافته است و در قالب 6 فصل و یک مقدمه ارائه شده است با این هدف ترجمه گردید که با توجه به نیاز غیر قابل انکار فضای کسب و کار کشورمان به تکنیکها و علوم جدید در ابعاد مختلف، به خصوص در زمینه مدیریت و راهبری بازارها و لزوم آشنایی دانشجویان، محققان و دست اندرکاران با مفاهیم جدید و کاربردی در زمینه بازاریابی و مدیریت بازارها، بتواند کمکی در جهت ارتقای دانش و بینش عزیزان فراهم نماید.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !