دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی الکترونیک رمزهای موفقیت در تجارت الکترونیک

نام محصول

مدیریت بازاریابی الکترونیک


نام نویسنده

امیر صالحی طالقانی


نام مترجم

-

انتشارات

هستان


سال چاپ

1387


تعداد صفحه

256


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642944095


وزن

650


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

کتاب مدیریت بازاریابی الکترونیک با هدف افزایش سطح دانش مدیران صنایع، دانشجویان و کلیه افرادی که در امور بازرگانی فعالیت دارند تالیف شده است و مطالعه آن به همه مدیران، دانشجویان و افرادی که با بازرگانی سر و کار دارند توصیه می‌شود.این کتاب در ۷ فصل اصلی تالیف گردیده که بشرح ذیل می باشند:مقدمه ....
کتاب مدیریت بازاریابی الکترونیک با هدف افزایش سطح دانش مدیران صنایع، دانشجویان و کلیه افرادی که در امور بازرگانی فعالیت دارند تالیف شده است و مطالعه آن به همه مدیران، دانشجویان و افرادی که با بازرگانی سر و کار دارند توصیه می‌شود.این کتاب در ۷ فصل اصلی تالیف گردیده که بشرح ذیل می باشند:مقدمه
فصل اول: چارچوب بازاریابی الکترونیک
فصل دوم: برنامه ریزی برای بازاریابی الکترونیک
فصل سوم: تامین مشتری و کیفیت در اینترنت
فصل چهارم: شخصی سازی
فصل پنجم: مشهور ساختن نام تجاری و افزایش ترافیک سایت : شامل بازاریابی نامنظم- بازاریابی پست الکترونیک- بازاریابی موتورهای جستجو- تبلیغات الکترونیک-صحبتهای مردم و …
فصل ششم: بازگرداندن مشتری و تکرار بازدید از سایت
فصل هفتم: افزایش موفقیت با استفاده از آنالیز آمار سایت

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !