دسته محصول
سبد خرید 0
هوش تجاری موفق (رازهایی برای کاربردی کردن هوش تجاری )

نام محصول

هوش تجاری موفق


نام نویسنده

سیندی هوسن


نام مترجم

آمنه علاقبند راد

انتشارات

ناقوس


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

328


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643776114


وزن

750


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

آنچه دراین کتاب می آموزید: کتاب حاضر توسط انتشارات McGraw-Hill برای اولین بار درسال 2008 انتشاریافته و به عنوان یکی از کاربردی ترین مراجعی است که تاکنون نگاشته شده و در حوزه هوش تجاری ارائه گردیده است. ازمزیت های بارز این کتاب ارتقای دانش مخاطبین از رویکردهای مدیریتی و بر اساس مفاهیم فنی و کسب و....
آنچه دراین کتاب می آموزید: کتاب حاضر توسط انتشارات McGraw-Hill برای اولین بار درسال 2008 انتشاریافته و به عنوان یکی از کاربردی ترین مراجعی است که تاکنون نگاشته شده و در حوزه هوش تجاری ارائه گردیده است. ازمزیت های بارز این کتاب ارتقای دانش مخاطبین از رویکردهای مدیریتی و بر اساس مفاهیم فنی و کسب و کار بوده است. نویسنده کتاب خانم سیندی هوسن، سال ها به عنوان کارشناس حوزه هوش تجاری در سازمان های مختلف فعالیت و از نزدیک باچالش های پیاده سازی این پروژه ها دست و پنجه نرم کرده است. نگارش ساده و عامیانه کتاب باعث شده است که مخاطبن مختلف صرف نظر از داشتن مهارت های فنی با مفاهیم هوش تجاری و چالش های پیش و رو در این پروژه ها آشنایی پیدا کنند. گروهایی نظیر:
1- مدیران ارشد؛ رؤسای سازمان ها و بنگاه های اقتصادی؛ مدیران میانی
2- مدیران فناوری اطلاعات
3- مشاوران سازمان ومدیریت
4- مشاوران فناوری اطلاعات
5- کارشناسان ارشد حوزه فناوری اطلاعات، برنامه ریزی و استراتژی
6- برنامه نویسان و طراحان راه حل های سازمانی مبتنی برفناوری اطلاعات.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !