دسته محصول
سبد خرید 0
کار و کارآفرینی -

نام محصول

کار و کارآفرینی


نام نویسنده

نرگس ملکی


نام مترجم

-

انتشارات

پیوند نو


سال چاپ

1387


تعداد صفحه

160


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789647456180


وزن

450


پیش گفتار

-

قیمت : 2900 تومان

گذشته از روایاتی که در اسلام دربارۀ اهمیت کار آمده، جایگاه کار در نظام جامعه نیز از ارزش بالایی برخوردار است. در کشور ما، تکیه بر درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز، از ارزش کار کاسته است. در هر کشور، شغل‌ها باید در چارچوب فرهنگ و ایدئولوژی متناسب با جامعه انتخاب شود و صاحبان حرفه‌ها نیز باید در کا....
گذشته از روایاتی که در اسلام دربارۀ اهمیت کار آمده، جایگاه کار در نظام جامعه نیز از ارزش بالایی برخوردار است. در کشور ما، تکیه بر درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز، از ارزش کار کاسته است. در هر کشور، شغل‌ها باید در چارچوب فرهنگ و ایدئولوژی متناسب با جامعه انتخاب شود و صاحبان حرفه‌ها نیز باید در کار متخصص باشند. تاثیر تعلم و تربیت بر اشتغال، در مهاجرت روستا به شهر به خوبی مشخص می‌شود. این مهاجرت‌ها، نه تنها مشکل بی‌کاری روستاییان را حل نمی‌کند. بلکه باعث مشکلات بسیار شغلی در شهرها می‌شود. بنابراین باید طی رویکردی مناسب، جوامع به کارآفرینی بپردازند. کارآفرین کسی است که کسب و کار جدیدی را به منظور دست‌یابی به سود و رشد، از طریق شناسایی فرصت‌ها و تامین منابع مورد نیاز سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها خلق می‌کند. تعقیب بی‌باکانه هدف، استقلال‌جویی، عملکرد سریع و رعایت عدالت از ویژگی‌های مشترک کارآفرینان می‌باشد. کارآفرینی همواره مبنای پیشرفت‌های بشری بوده است. دولت‌ها، از عوامل موثر در کارآفرینی و رفع مشکل اشتغال جوامع می‌باشند. دولت‌ها می‌توانند با پیش‌گرفتن سیاست‌ها و برنامه‌هایی که با هدف احداث کسب و کار شکل گرفته‌اند، باعث پرورش کارآفرینان و فرهنگ کارآفرینی شوند. نویسنده در کتاب حاضر طی چهار فصل مباحث مربوط به کار، کارآفرینی و کارآفرینان، را مطرح کرده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !