دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری از مفاهیم تا کاربردها

نام محصول

بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری


نام نویسنده

رسول محمد علی پور-مصطفی حاجی امینی


نام مترجم

-

انتشارات

دفتر پژوهشهای فرهنگی


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

100


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643792565


وزن

150


پیش گفتار

-

قیمت : 7500 تومان

تجارت الکترونیکی (از دیدگاه خدماتی)، ابزاری است که از خواسته‌های دولت‌ها، شرکت‌ها، مصرف‌کنندگان و مدیریت در جهت کاهش هزینه‌های ارائه خدمات در راستای بهبود کیفیت محصولات و خدمات و افزایش سرعت تحویل خدمات پشتیبانی می‌کند. در صورتی که بخواهیم بدانیم آیا گردشگری، آمادگی ورود در عرصه تجارت الکترون....
تجارت الکترونیکی (از دیدگاه خدماتی)، ابزاری است که از خواسته‌های دولت‌ها، شرکت‌ها، مصرف‌کنندگان و مدیریت در جهت کاهش هزینه‌های ارائه خدمات در راستای بهبود کیفیت محصولات و خدمات و افزایش سرعت تحویل خدمات پشتیبانی می‌کند.

در صورتی که بخواهیم بدانیم آیا گردشگری، آمادگی ورود در عرصه تجارت الکترونیکی را داشته است یا خیر، می‌توان از برخی نظرات در این زمینه سود برد.

سه روش تحت عنوان آزمون خرید الکترونیکی وجود دارد:

1. مشخصات محصول: میزان وابستگی انتخاب محصول به حواس پنج‌گانه انسان.
2. آشنایی و اطمینان مشتری به محصول: محصولاتی را که مشتریان از قبل با آن آشنا بوده و نسبت به آن اطمینان دارند،‌ راحت‌تر خریداری می‌کنند.
3. ویژگی‌های مشتری: بسیاری از مشتریان ممکن است به دلایل مختلف خرید الکترونیکی را نپذیرند

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !