دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت استراتژیک تبلیغات -

نام محصول

مدیریت استراتژیک تبلیغات


نام نویسنده

لاری پرسی-ریچارد اچ الیوت


نام مترجم

زهرا محمد زاده-فریبرز رحیم نیا

انتشارات

سازمان مدیریت صنعتی


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

298


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786002750006


وزن

750


پیش گفتار

-

قیمت : 9000 تومان

هدف از این کتاب، ترغیب و تشویق به اتخاذ یک نگاه استراتژیک به تبلیغات موفق و ارائه تاکتیک های عملی برای اجرای آنهاست بعلاوه اینکه مدیران ارزش رویکرد ارزش استراتژیک را درک کنندو از آن برای موضع یابی کسب وکار و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه تر استفاده کنند. کتاب شامل دو بخش است که از معرفی کلیات آغاز ....
هدف از این کتاب، ترغیب و تشویق به اتخاذ یک نگاه استراتژیک به تبلیغات موفق و ارائه تاکتیک های عملی برای اجرای آنهاست بعلاوه اینکه مدیران ارزش رویکرد ارزش استراتژیک را درک کنندو از آن برای موضع یابی کسب وکار و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه تر استفاده کنند.

کتاب شامل دو بخش است که از معرفی کلیات آغاز و به جزییات ضروری در تبلیغات و ارتقای فروش می رسد شامل مواردی مانند دیدگاه های روانشناسی، نظریه های فمنیستی، مارکسیستی و پست مدرنیسم بررسی می شود و سپس ملاحظات برنامه ریزی و رویکرد 5 مرحله ای برنامه ریزی معرفی و تفصیل می شود و دست آخر هم تاکتیک های موثر و مرتبط ارائه می شود.

ناشر معتقد است این کتاب برای مشاوران بازاریابی و تبلیغات، مدیران بازرایابی و شرکت های تبلیغاتی و همچنین دانشجویان مقطع تکمیلی رشته های مدیریت بازرگانی و بازار یابی مفید است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !