دسته محصول
سبد خرید 0
سازمان استراتژی محور چگونه شرکتها و سازمانهای معروف جهان توانسته اند به کمک روش ارزیابی متوازن (Balanced scorecard) استراتژیهای خود را پیاده کرده ...

نام محصول

سازمان استراتژی محور


نام نویسنده

رابرت اس کاپلان-دیوید پی ن رتن


نام مترجم

پرویز بختیاری

انتشارات

سازمان مدیریت صنعتی


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

560


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789646175891


وزن

750


پیش گفتار

-

قیمت : 32000 تومان

در این نوشتار ضمن معرفی روش ارزیابی متوازن، داستان موفقیت برخی از سازمان‌ها در پیاده‌سازی استراتژی‌های خود به کمک این روش به تفصیل تشریح گردیده است. گفتنی است که روش بازاریابی متوازن نه تنها با عنوان یک ابزار نیرومند برای ارزیابی عملکرد بلکه با عنوان ابزاری برای تحقق استراتژی به جامعه مدیریت معر....
در این نوشتار ضمن معرفی روش ارزیابی متوازن، داستان موفقیت برخی از سازمان‌ها در پیاده‌سازی استراتژی‌های خود به کمک این روش به تفصیل تشریح گردیده است. گفتنی است که روش بازاریابی متوازن نه تنها با عنوان یک ابزار نیرومند برای ارزیابی عملکرد بلکه با عنوان ابزاری برای تحقق استراتژی به جامعه مدیریت معرفی شده است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: "ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی"، "همسوسازی سازمان برای ایجاد هم افزایی"، "تبدیل استراتژی به کار هر روز هر کس"، "تبدیل استراتژی به یک فرایند مستمر" و "بسیج و به حرکت در آوردن تحول از طریق رهبری مدیریت ارشد".

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !