دسته محصول
سبد خرید 0
آشنایی با بازاریابی (راه‌حل‌های تخصصی برای چالش‌های روزمره)

نام محصول

آشنایی با بازاریابی


نام نویسنده

بروس رن-فیلیپ کاتلر


نام مترجم

مسعود جعفر شعار

انتشارات

عارف کامل


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

160


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789648723670


وزن

450


پیش گفتار

-

قیمت : 7500 تومان

مهم نیست شما در سازمان خود چه سمتی دارید یا مسئولیت‌های شغلی‌تان چه هستند؛ آنچه حیاتی است، این است که شما با مهارت‌های بازاریابی آشنا باشید، به این دلیل که موضوع اصلی بازاریابی، کاملاً درباره این است که مشتریان درک شده و خشنود و راضی شوند؛ چراکه در واقع، بدون حضور مشتری، هیچ سازمانی وجود نخواهد....
مهم نیست شما در سازمان خود چه سمتی دارید یا مسئولیت‌های شغلی‌تان چه هستند؛ آنچه حیاتی است، این است که شما با مهارت‌های بازاریابی آشنا باشید، به این دلیل که موضوع اصلی بازاریابی، کاملاً درباره این است که مشتریان درک شده و خشنود و راضی شوند؛ چراکه در واقع، بدون حضور مشتری، هیچ سازمانی وجود نخواهد داشت.
هر فردی می‌تواند مشتریان را با مدیران، با تعاملات اجرایی و همچنین با مدیران برنامه در شرکت آشنا کند و به تلاش‌های شرکت در راستای بازاریابی قوت ببخشد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا از طریق آشنایی با اصول بازاریابی، نقش موثری در جامعه ایفا کنید. در اینجا به چند اصل بازاریابی اشاره می‌کنیم: نحوه ارتباط بازاریابی با مأموریت شرکت، تفاوت بازاریابی برای مصرف‌کنندگان با بازاریابی برای سازمان‌ها، راه‌های شناخت رقیبان شرکت، نحوه طرح‌ریزی یک راهبرد بازاریابی و طرح ارتباطی بازاریابی، تعیین راهکارهایی برای تولید محصولات و خدمات جدید، ایجاد راه‌هایی جهت تضمین اجرای کارآمد طرح بازاریابی و نحوه استفاده کارآمد از بازاریابی مستقیم و بازاریابی رابطه‌ای. بازاریابی موضوع مهمی است. بنابراین این کتاب مطالب زیادی را پیرامون این موضوع پوشش می‌دهد، اما هنگامی که شما با مفاهیم و راهکارهای پایه‌ای ارائه شده در این کتاب آشنا می‌شوید، قادر می‌شوید به شرکت خود کمک کنید تا از طریق تلاش‌هایی که در زمینة بازاریابی انجام می‌دهد، به بیشترین ارزش تجاری برسد.
فهرست مطالب
پیام مشاور: چرا آشنایی با روش‌های بازاریابی، حائز اهمیت است؟
آشنایی با بازاریابی: مبانی
فصل اول بازاریابی چیست؟
تعریف جامعی از بازاریابی
رابطه نزدیک بازاریابی و مأموریت
جهت‌گیری بازاریابی
ارتباط با نیازهای مشتری
شیوه‌های بازاریابی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !