دسته محصول
سبد خرید 0
هم‌گرایی در تلفن همراه -

نام محصول

هم‌گرایی در تلفن همراه


نام نویسنده

علیرضا آل آقا


نام مترجم

-

انتشارات

شکیب


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

118


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642695805


وزن

350


پیش گفتار

-

قیمت : 33200 تومان

امروزه نشانه‌ی جدیدی جایگزین E در خدمات الکترونیکی شده است. این پیشوند همانM، بیانگر همراه و سیار بودن است. نیاز به خدماتی حاضر در همه‌جا و همه‌وقت، موجب تغییر رفتار مصرف‌کنندگان شده است. مصرف‌کننده‌ی کنونی، تمایل فراوانی به دریافت خدمات‌ در زمان معین، از هر کجا و با هر وسیله دارد. سلف‌سرویس بود....
امروزه نشانه‌ی جدیدی جایگزین E در خدمات الکترونیکی شده است. این پیشوند همانM، بیانگر همراه و سیار بودن است. نیاز به خدماتی حاضر در همه‌جا و همه‌وقت، موجب تغییر رفتار مصرف‌کنندگان شده است. مصرف‌کننده‌ی کنونی، تمایل فراوانی به دریافت خدمات‌ در زمان معین، از هر کجا و با هر وسیله دارد. سلف‌سرویس بودن خدمات سبب شده تا سرعت سرویس‌دهی بالا برود اما این افزایش سرعت به معنای کیفیت بهتر نیست.

تعدّد فناوری، محتوا، مسیر و دستگاه‌ها سبب بروز پدیده‌ای به نام هم‌گرایی شده است. یکتایی هدف در عین گوناگونی واسطه‌ها سبب شده است تا عناصر تشکیل دهنده‌ی این صنعت، برای نیل به هدفی واحد با یکدیگر تعاملی دوسویه داشته و بیش از پیش به هم نزدیک شوند.

در این متن با توجه به عناصر تشکیل دهنده‌ی صنعت تلفن همراه، به نقش هر یک در تعامل با سایر اجزا پرداخته و خواهیم دید ظهور پدیده‌ی هم‌گرایی، چگونه سبب نزدیک شدن بازیگران این صنعت به یکدیگر خواهد شد

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !