دسته محصول
سبد خرید 0
اسرار فروشندگی موفق -

نام محصول

اسرار فروشندگی موفق


نام نویسنده

جب بلانت


نام مترجم

مجید نوریان

انتشارات

مبلغان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

146


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789642614912


وزن

168


پیش گفتار

-

قیمت : 11000 تومان

درباره کتاب فهرست کتب مرتبط نظرات شرحی مختصر از کتاب: برای شما در مقام یک حرفه ای در زمینه فروش یا کسب و کار چه چیزی بیش از همه اهمیت دارد؟ خیلی از افراد به شما خواهند گفت که بیان درست برقراری تماس های هیجان برانگیز یا داشتن تکنیک نیرومند در ایجاد صمیمیت از همه مهمتر است بعضی ها خواهند....
درباره کتاب فهرست کتب مرتبط نظرات
شرحی مختصر از کتاب:

برای شما در مقام یک حرفه ای در زمینه فروش یا کسب و کار چه چیزی بیش از همه اهمیت دارد؟

خیلی از افراد به شما خواهند گفت که بیان درست برقراری تماس های هیجان برانگیز یا داشتن تکنیک نیرومند در ایجاد صمیمیت از همه مهمتر است

بعضی ها خواهند گفت چیزی که از همه مهمتر است آموزش، تجربه، شناخت محصول ، عنوان شغلی، حوزه عملکرد، یا طرز لباس پوشیدن است.

برخی دیگر استدلال می کنند که شهرت شرکت, آگاهی از برند محصول، قیمت یا ضمانت خدمات از همه مهمتر است.

حتی کسانی هم هستند که می گویند سرمایه گذاری در آخرین نرم افزارها یا ابزارهای فروش یا راهبرد رسانه ای از همه مهمتر است

ولی جب بلانت می گوید هیچکدام!

حقیقت این است که موفقیت ناشی از توانایی شما در حل مشکلات مشتری است.

وقتی مشکلات را برطرف می کنید کار شما تمام است و فروش انجام شده است.

اما چطور به آن نقطه برسیم؟

جب بلانت از کارشناسان باتجربه در حوزه فروش، یاد گرفته است که فروش موفقیت آمیز با شناخت درست مردم عملی می شود، یعنی اینکه آنان برای خرید کردن چطور انگیزه پیدا می کنند و چطور به یک رویکرد صحیح واکنش مثبت نشان می دهند. در این کتاب بلانت یک نظام متعارف بر پایه روانشناسی فروش ارائه می کند که به شما کمک خواهد کرد تا:

بر سه تصور غلط در زمینه روابط که شما را عقب نگه داشته اند غلبه کنید.

از اهرم هایی که درها را برای ایجاد روابط نیرومند باز می کنند استفاده کنید:

- روابطی که به سرعت میزان فروش را افزایش می دهند.

- سود را زیاد می کنند.

-حفظ مشتریان را بهبود می بخشند و باعث پیشبرد کار شما می شوند.

-ارتباطات عاطفی فوری که اعتراضات را از میان می برند و خریداران را وادار می کنند

تا مشکلات و نیازهای واقعی خود را با شما در میان بگذراند

فهرست کتاب
یادداشت ناشر
پیشگفتار
دربارۀ نویسنده
اصل 1
از اطلاعات تا همدلی
اصل 2
دوستان از دوستان می خرند و دیگر موهومات
اصل 3
دوست داشتنی باشید
اصل 4
ارتباط داشته باشید
اصل 5
مشکلات را حل کنید
اصل 6
اعتماد ایجاد کنید
اصل 7
تجارب عاطفی مثبت خلق کنید
اصل 8
برندی به نام شما م

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !