دسته محصول
سبد خرید 0
تجربه استارباکس -

نام محصول

تجربه استارباکس


نام نویسنده

جوزف ا-میچلی


نام مترجم

مجید نوریان

انتشارات

مبلغان


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

193


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789642614288


وزن

208


پیش گفتار

-

قیمت : 9500 تومان

شرحی مختصر از کتاب: برای همه ما شاید باور نکردنی باشد که قهوه فروشی استارباکس قهوه خود را در 11هزار فروشگاه و 37 کشور جهان عرضه می کند. هرهفته حداقل 35 میلیون مشتری به فروشگاه های استارباکس مراجعت می کنند و انواع قهوه و شیرینی مورد علاقه خود را سفارش می دهند. راز این حضور پرحجم در چیست؟ د....
شرحی مختصر از کتاب:
برای همه ما شاید باور نکردنی باشد که قهوه فروشی استارباکس قهوه خود را در 11هزار فروشگاه و 37 کشور جهان عرضه می کند. هرهفته حداقل 35 میلیون مشتری به فروشگاه های استارباکس مراجعت می کنند و انواع قهوه و شیرینی مورد علاقه خود را سفارش می دهند.

راز این حضور پرحجم در چیست؟

در تبلیغات رسانه ای استارباکس، در طعم و مزه قهوه ها، در قیمت های غیرقابل رقابت آن ها و یا در سیستم مدیریتی استارباکس؟ قطعاً همه این عوامل دخالت دارند، اما آنچه که از همه بیشتر شایان توجه است چگونگی اداره فروشگاه های استارباکس است.

جوزف ا. میچلی با دسترسی منحصر به فرد به منابع و پرسنل شرکت استارباکس، پنج اصل طلایی رهبری استارباکس را شناسایی و تفکیک کرده است. اصولی که منجر به ایجاد بزرگترین فروشگاه زنجیره ای عرضه قهوه در جهان شده است.
کتاب تجربه استارباکس به شرح و توصیف این اصول می پردازد. خواندن این کتاب ارزشمند برای علاقه مندان به رشته های مدیریت بازاریابی، اقتصاد و . . . آموختنی های بسیاری دارد.
فهرست کتاب
اصل اول:
آن را متعلق به خود کنید
اصل دوم:
هر چیزی مهم است
اصل سوم:
غافلگیری و شعف
اصل چهارم:
استقبال از مقاومت
اصل پنجم:
اثر خود را بر جای بگذارید کلام آخر راهنمای خوانندگان

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !