دسته محصول
سبد خرید 0
روابط عمومی تجاری -

نام محصول

روابط عمومی تجاری


نام نویسنده

احمد یحیایی ایله ای


نام مترجم

-

انتشارات

مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

100


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786001730191


وزن

300


پیش گفتار

-

قیمت : 2600 تومان

فهرست: فصل اول:تعاریف روابط عمومی فصل دوم:تعاریف تبلیغات فصل سوم:تبلیغات یا روابط عمومی فصل چهارم:ساختار و روابط عمومی تجاری فصل پنجم:وظایف روابط عمومی تجاری چاپ دوم کتاب روابط عمومی تجاری نوشته احمد یحیایی ایله ای (دکترای ارتباطات) توسط مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران د....
فهرست:

فصل اول:تعاریف روابط عمومی

فصل دوم:تعاریف تبلیغات

فصل سوم:تبلیغات یا روابط عمومی

فصل چهارم:ساختار و روابط عمومی تجاری

فصل پنجم:وظایف روابط عمومی تجاری



چاپ دوم کتاب روابط عمومی تجاری نوشته احمد یحیایی ایله ای (دکترای ارتباطات) توسط مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران در تیرماه 1390به تعداد 2000 نسخه چاپ و منتشر شد.

در مقدمه ناشر آمده است: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی که طی دو دهه اخیر سمینارها و دوره های آموزشی متنوعی را درباره ارتباطات و روابط عمومی ویژه سازمانها و شرکتهای صنعتی و تجاری برگزار کرده است کوشش می کند تا با چاپ کتاب "روابط عمومی تجاری" قدمی هر جند کوتاه اما موثر در جهت یاری به اصل تخصصی شدن روابط عمومی بردارد.

در مقدمه مولف نیز آمده است: کتابی را که می خوانید با این رویکرد و تاکید که دنیای امروز، دنیای روابط عمومی است تدوین شده است و تایید می کند که دوران تبلیغات تجاری یکسویه و روابط عمومی سیاسی یکسویه که تاکنون جاری و ساری بوده است جای خود را به روابط عمومی تجاری خواهد داد.

مولف می افزاید: روابط عمومی تجاری (BPR) جایگزین مناسبی برای تبلیغات تجاری (ADV) و روابط عمومی سیاسی (PPR) است.

تاکید این کتاب بر نقش نوین روابط عمومی در عرصه اقتصاد است زیرا هنگامی که روابط عمومی وارد عرصه اقتصادی (تجاری و صنعتی) می شود باید طوری طراحی شود تا ساختار آن پاسخگوی نیازمندیهای اطلاعاتی و ارتباطاتی مشتریان برای دستیابی به استراتژی و اهداف سازمانی قرار گیرد.

فصول پنج گانه این کتاب عبارتند از: تعاریف روابط عمومی؛ تعاریف تبلیغات؛ تبلیغات یا روابط عمومی؛ ساختار و ابزار روابط عمومی تجاری و اصول طلایی مشتری مداری.

چاپ اول این کتاب توسط مدیریت روابط عمومی ایران خودرو دیزل انجام شده بود.



اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !