دسته محصول
سبد خرید 0
برنامه بازاریابی (راهنمای گام به گام)

نام محصول

برنامه بازاریابی (راهنمای گام به گام)


نام نویسنده

زهره دهدشتی شاهرخ-منیجه بحرینی زاده


نام مترجم

-

انتشارات

ترمه


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

368


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789649783154


وزن

500


پیش گفتار

-

قیمت : 12800 تومان

فهرست: فصل اول:مقدمه ای بر برنامه ریزی بازاریابی فصل دوم:ارزیابی وضعیت بازاریابی داخلی فصل سوم:بررسی محیط خارجی فصل چهارم:تجزیه و تحلیل سوآت فصل پنجم:برنامه ریزی راهبردی بازار فصل ششم:فرایندی بخش بندی بازار فصل هفتم:تصمیم ها و برنامه های مربوط به عناصر آمیخته بازاریابی:محصو....
فهرست:

فصل اول:مقدمه ای بر برنامه ریزی بازاریابی

فصل دوم:ارزیابی وضعیت بازاریابی داخلی

فصل سوم:بررسی محیط خارجی

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل سوآت

فصل پنجم:برنامه ریزی راهبردی بازار

فصل ششم:فرایندی بخش بندی بازار

فصل هفتم:تصمیم ها و برنامه های مربوط به عناصر آمیخته بازاریابی:محصول

فصل هشتم:عناصر مربوط به عناصر آمیخته بازاریابی :قیمت گذاری

فصل نهم:تصمیم های مربوط به عناصر آمیخته بازاریابی :کانال های توزیع

فصل دهم:تصمیم های مربوط به عناصر آمیخته بازاریابی:ارتباطات و پیشبرد

فصل یازدهم:مدیریت و توسعه رابطه با مشتری

فصل دوازدهم:سازماندهی و اجرای برناه بازاریابی

فصل سیزدهم:بودجه بندی و کنترل

فصل چهاردهم:جنبه های اجتماعی اخلاقی و محیطی اجرای برنامه بازاریابی


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !