دسته محصول
سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار-29 به همراه CD .

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار-29 به همراه CD


کد کالا

1395000000029


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

120


ناشر

بازاریابی

تعداد صفحه

62

مجله توسعه مهندسی بازارشماره 29 (بهمراه فیلم هاروارد) یادداشت/ نوروسينما، نوروماركتينگ، تبليغات ايران: گذشته، حال، و آينده سرمقاله/ لزوم توجه حرفه‌اي به تبليغات و اطلاع‌رساني ‌(دكتر محمود محمديان) اخبار بازاریابی نوروسینما/ نوروسينما؛ ناجي گيشه‌ها میزگرد/ تبليغات ايران: گذشته، حال، ....
مجله توسعه مهندسی بازارشماره 29 (بهمراه فیلم هاروارد)

یادداشت/ نوروسينما، نوروماركتينگ، تبليغات ايران: گذشته، حال، و آينده
سرمقاله/ لزوم توجه حرفه‌اي به تبليغات و اطلاع‌رساني ‌(دكتر محمود محمديان)

اخبار بازاریابی

نوروسینما/ نوروسينما؛ ناجي گيشه‌ها

میزگرد/ تبليغات ايران: گذشته، حال، آينده

گفتگو/ گفتگوي تلفني "توسعه مهندسي بازار" با رابرت چيالديني، نويسنده‌ي كتاب تأثيرگذاري

در یک نگاه/ رابرت چيالديني؛ استاد اقناع و تأثيرگذاري

گفتگو/ "تأثيرگذاري "، پيوند بين روانشناسي اجتماعي و بازاريابي و تبليغات

در یک نگاه/ دكتر رابرت چيالديني، از طعمه شدن در كف خيابانهاي آريزونا تا مشاور شخصيتهاي مهم

نورومارکتینگ/ نورونهاي آيينه‌اي درآمد شما را چند برابر مي‌كنند

گفتگو/ دكتر فيليپ هريس، استاد نوروماركتينگ دانشگاه ملبورن، شيوه‌ي تدوين واحد نوروماركتينگ را تشريح كرد/
گفتگوي اختصاصي "توسعه مهندسي بازار"با نخستين بنيانگذار واحد درسي نوروماركتينگ در جهان

در یک نگاه/ دكتر فيليپ هريس بنيانگذار واحد درسي نوروماركتينگ در دانشگاه

نوروماركتينگ (مطالعه‌ي موردي)/ كاربرد نوروماركتينگ در خرده‌فروشي

نورومارکتینگ/ نوروماركتينگ: كشف مغز مصرف‌كننده

نوروماركتينگ و اخلاق/ بازارشناسي عصبي يا عصب شناسي بازاري: بررسي نقش اخلاق در نوروماركتينگ‌

نوروماركتينگ و اخلاق/ منشور اخلاقي نوروماركتينگ

استادان بازاریابی/ با بزرگان بازار و دانشگاه (متولدان بهمن و اسفند ماه)

عنوان و موضوع ‌فيلم آموزشي اين شماره:‌ منبع اصلی نوآوری
دیوید کستر؛ مربی دانشگاه هاروارد
قیمت مجله بهمراه فیلم ضمیمه: 7000 تومان
تلفن اشتراک:66475417-021

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !