دسته محصول
سبد خرید 0
روش های پژوهش کیفی در مدیریت بازرگانی -

نام محصول

روش های پژوهش کیفی در مدیریت بازرگانی


نام نویسنده

مایکل دی مایرز


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-علی مریخ نژاد اصل

انتشارات

علم


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

344


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642248445


وزن

475


پیش گفتار

-

قیمت : 345000 تومان

روش های پژوهش کیفی یکی از روش های رایج در پژوهش های علوم اجتماعی و علوم انسانی می باشد. در سال های اخیر؛این روش در حوزه های مربوط به مدیریت بازرگانی خصوصا پژوهش های بازاریابی مورد استقبال قرار گرفته و حجم مقالات و کتاب های منتشر شده با این روش به شدت افزایش یافته است. با این حال درک بسیاری ا....
روش های پژوهش کیفی یکی از روش های رایج در پژوهش های علوم اجتماعی و علوم انسانی می باشد.
در سال های اخیر؛این روش در حوزه های مربوط به مدیریت بازرگانی خصوصا پژوهش های بازاریابی مورد استقبال قرار گرفته و حجم مقالات و کتاب های منتشر شده با این روش به شدت افزایش یافته است.
با این حال درک بسیاری از پژوهشگران از روش های کیفی محدود به ابزارهایی همچون مصاحبه است و هر آنچه غیر کمی باشد کیفی پنداشته می شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !