دسته محصول
سبد خرید 0
واژه نامه ی بازاریابی مدیریت بازاریابی، برند، فروش و بازاریابی شبکه ای

نام محصول

واژه نامه ی بازاریابی


نام نویسنده

بابک سپاس مقدم


نام مترجم

-

انتشارات

افرند


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

245


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

پالتویی


شابک

9786009754601


وزن

225


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

«واژه نامه بازاریابی» کتابی است دو زبانه (انگلیسی- فارسی) که به اهتمام بابک سپاس مقدم فراهم آمده و نشر افرند ناشر آن است. بازاریابی با توجه به شرایط جهانی امروز و رقابت برای سازمان ها امری پیچیده و حیاتی در بنگاه های اقتصادی و خدماتی است، همچنین توسعه این رشته با توجه به نیاز سازمان ها گسترده و ....
«واژه نامه بازاریابی» کتابی است دو زبانه (انگلیسی- فارسی) که به اهتمام بابک سپاس مقدم فراهم آمده و نشر افرند ناشر آن است. بازاریابی با توجه به شرایط جهانی امروز و رقابت برای سازمان ها امری پیچیده و حیاتی در بنگاه های اقتصادی و خدماتی است، همچنین توسعه این رشته با توجه به نیاز سازمان ها گسترده و گسترده تر می شود در نتیجه به روز بودن مشاوران، متخصصان ودانشجویان که می باید آثار و مقالات نو را مطالعه کنند. براین اساس بابک سپاس مقدم که پیش از این واژه نامه های تخصصی مدیریت سیستم های اطلاعاتی، واژه نامه دو سویه مدیریت منابع انسانی، فرهنگ جامع مدیریت منابع انسانی (دو زبانه) و... را تألیف و تدوین کرده بود، با استفاده از تجربه های خود نخستین واژه نامه تخصصی در حوزه بازاریابی را برای فعالان این عرصه فراهم آورده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !