دسته محصول
سبد خرید 0
رفتار مصرف کننده آنلاین نظریه و تحقیق در رسانه های اجتماعی تبلیغات و خرده فروشی الکترونیکی

نام محصول

رفتار مصرف کننده آنلاین


نام نویسنده

آنجلین جی، کلوس


نام مترجم

سمیه اولی-محسن شاهین پور

انتشارات

سوره مهر


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

510


نوع جلد

گالینگور


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001755699


وزن

890


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

رفتار مصرف کننده آنلاین ، کتاب مهمی مملو از بینش های گیرا و اقناع کننده درباره ی کاربرد رسانه های اجتماعی ، دنیای مجازی، بازی های آنلاین، خرید آنلاین و مواردی از این دست در مصرف کننده است. این تحقیقات آمیزه ای عالی از مباحث مربوط به مصرف کننده همچون عمل گرایی مصرف کننده ، عملکرد هویت و موضوعات م....
رفتار مصرف کننده آنلاین ، کتاب مهمی مملو از بینش های گیرا و اقناع کننده درباره ی کاربرد رسانه های اجتماعی ، دنیای مجازی، بازی های آنلاین، خرید آنلاین و مواردی از این دست در مصرف کننده است. این تحقیقات آمیزه ای عالی از مباحث مربوط به مصرف کننده همچون عمل گرایی مصرف کننده ، عملکرد هویت و موضوعات مرتبط با حریم شخصی و همین طور مضامین مدیریت بازاریابی مرتبط با کمپین های سیاسی، تبلیغات آنلاین و کاربردهای رسانه های اجتماعی را بررسی میکند. اگر بتوان چیزی را در دنیای دائماً در حال تغییر اینترنت، پیشرفته دانست، این کتاب است.

راسل بلک، دانشکده بازرگانی شولیچ، دانشگاه یورک

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !