دسته محصول
سبد خرید 0
از صفر به یک آموزه هایی برای موفقیت شرکت های نوپا، یا ساختن آینده

نام محصول

از صفر به یک


نام نویسنده

پیتر تیل-بلیک مسترز


نام مترجم

احمد عیسی خانی

انتشارات

فرا


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

236


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006092409


وزن

270


پیش گفتار

-

قیمت : 16500 تومان

آموزه هایی برای موفقیت شرکت های نوپا، یا ساختن آینده... وظیفه امروز ما، یافتن شیوه ای یکتا برای خلق چیزهای جدیدی است که آینده را متفاوت و بهتر خواهند کرد،‌ یعنی همان رفتن از صفر به یک. فرازهایی از کتاب: *كتاب " از صفر به يك" درباره نحوه تاسيس شركت هايي است كه چيزهاي جديدي خلق مي كنند. *م....
آموزه هایی برای موفقیت شرکت های نوپا، یا ساختن آینده...
وظیفه امروز ما، یافتن شیوه ای یکتا برای خلق چیزهای جدیدی است که آینده را متفاوت و بهتر خواهند کرد،‌ یعنی همان رفتن از صفر به یک.

فرازهایی از کتاب:

*كتاب " از صفر به يك" درباره نحوه تاسيس شركت هايي است كه چيزهاي جديدي خلق مي كنند.
*ما با خلق فن آوري هاي جديد، نحوه كاركرد دنيا را بازنويسي مي كنيم.
*چالش امروز ما، تصور و خلق فن آوري هاي جديدي است كه قرن بيست و يكم را نسبت به قرن بيستم، آرام تر شكوفاتر كنند.
*در سازمان هاي بزرگ،خلق چيزهاي جديد دشوار است. سلسه مراتب هاي ديوان سالار به كندي حركت مي كنند و منافع نهادينه شده مانع مخاطره پذيري مي شوند.
*هر كسب و كاري دقيقا به اندازه اي موفق است كه بتواند كاری را انجام دهد كه ديگران از پس انجام آن برنيامده اند.
*رقابت ما را وا مي دارد تا بر فرصت هاي گذشته، بيش از اندازه تاكيد كنيم و احمقانه كارهايي را تكرار كنيم كه در گذشته موثر واقع مي شدند.
*يك كارآفرين نمي تواند از مزيت مقياس بزرگ بهره مند شود، مگر اين كه برنامه هايش را در مقياسي كوچك آغاز كرده باشد.
*شركت شما به چيزي بيش از فروش محصول نياز دارد، شما بايد شركت خود را به كاركنان و سرمايه گذاران نيز بفروشيد.
*قدرت پردازش هريك از گوشي هاي هوشمند امروزي، هزاران بار بيش تر از رايانه هايي است كه انسان را به كره ماه بردند.
*تا زماني كه شركت به خلق چيزهايي جديد مشغول است، حياتش ادامه مي يابد، و با توقف خلق چيزهاي جديد، مرگش آغاز مي شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !