دسته محصول
سبد خرید 0
خلق محصول ناب چگونه محصول عالی در کلاس جهانی بسازیم؟

نام محصول

خلق محصول ناب


نام نویسنده

محمد آکوچیان


نام مترجم

-

انتشارات

دیباگران تهران


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

132


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001246142


وزن

210


پیش گفتار

-

قیمت : 13000 تومان

هر روز صبح که ایمیل خودمان را چک می کنیم، به هر همایشی می رویم و هر وقت شبکه های اجتماعیمان را چک می کنیم، بیشترین اطلاعیه آموزشی که می بینیم مربوط به بازاریابی و فروش است. یکی اصول تبلیغات حرفه ای را به درستی عرضه می کند، دیگری اصرار دارد با یک سخنرانی انگیزشی و ورق بازی، فروش شما صد برابر م....
هر روز صبح که ایمیل خودمان را چک می کنیم، به هر همایشی می رویم و هر وقت شبکه های اجتماعیمان را چک می کنیم، بیشترین اطلاعیه آموزشی که می بینیم مربوط به بازاریابی و فروش است.

یکی اصول تبلیغات حرفه ای را به درستی عرضه می کند، دیگری اصرار دارد با یک سخنرانی انگیزشی و ورق بازی، فروش شما صد برابر می شود. این وسط اما آبی برای کسب و کارها گرم نمی شود! چرا؟ چون کسی پاسخ نمی دهد، چه چیز را باید فروخت؟ همین محصولات بی کیفیت و تاریخ گذشته را؟ همین تولیدات وصله زده را؟ هیچ کس درباره تولید کالا صحبت نمی کند.

بر خلاف تصور خیلیها در عصرِ جدید کسب و کار، فرایند بازاریابی، پیش از زمان خلق ایده یک محصول آغاز می شود. در این کتاب خواهیم دید که محصولات ناب به دلیل فرایند متفاوتی که برای خلق شدن طی می کنند، بخش اعظمی از بار بازاریابی را به دوش می کشند. واقعا متخصصان بازاریابی که کارشان را پیش از تولید آغاز نمی کنند، از ارزش افتاده اند.

اگر خلق یک محصول عالی را با پخت یک غذای فوق‌العاده یکی بدانیم، این کتاب شباهت زیادی به کتاب «آشپزیِ چهار فصل» دارد.

استیو جابز می‌گوید: «خلق محصول عالی به معنای ساخت وسیله‌ای قابل ستایش است که شرکت‌ها را به بالاترین جایگاه و مقام می‌رساند». این کتاب ترکیبی است از مفاهیم و نتایج مدیریت استراتژیک، ‌بازاریابی، رهبری کسب‌وکار و مجموعه‌ای از چارچوب‌‌ها در دانش‌های کاربردیِ کسب‌وکار. این کتاب برای کسانی است که تلاش می‌کنند ساختار ذهنی خود و سازمانشان را با هدف کسب توانایی تولید یک محصول در سطح بین‌‌المللی با کیفیت عالی تغییر دهند.


کتاب خلق محصول ناب حاصل ۱۰ سال مطالعه، تحقیق و حضور جدی در کسب و کارها، پروژه ها، سخنرانیها، کارگاهها و دوره های MBA از جنوب شرقی آسیا تا غرب خاورمیانه، از آسیای میانه تا جنوب خلیج فارس است. اینها کشورهای توسعه یافته ای هستند که یک دغدغه جدی دارند. آیا می توانیم محصولی عالی با قابلیت عرضه جهانی بسازیم؟ کتاب تلاش می کند با زبانی ساده و شیوا به این سوال پاسخی جدی بدهد.

کتاب خلق محصول ناب درباره خلق محصول است و نه بازاریابی آن. اما در خلال سفر باشکوهمان شما خواهید دید که چرا رهبران عصرِ جدید باید توانمندیهای کاملا متفاوتی داشته باشند. در این کتاب شما با فرایند مدرن خلق محصولات عالی برای مردم دنیا آشنا می شوید. محصولاتی که پیش از تولد به بازاریابی و فروش خودشان کمک می کنند.

.

محتوای چند رسانه ای آنلاین در کتاب:

این کتاب عملا حاصل محتوای کلاسهای درسی و کارگاههای عملی است که با ویدیوهای ارزشمند، فایلهای مکمل و … تقویت شده است. این محتوا در دلِ محتوای کتاب به شکلی نوآورانه در اختیار شما قرار می گیرد.

.

کتاب بخوانید و گواهینامه بگیرید:

در پایان هر فصل یک پروژه وجود دارد. این پروژه ها در کنار هم یک پروژه کامل را شکل می دهند. پیشنهاد می کنیم یک خواننده صرف نباشید و در فرایند کتاب مشارکت جدی داشته باشید. این پروژه را برای آکادمی ارسال می کنید. چنانچه اصول گفته شده در کتاب را رعایت کرده باشید، یک گواهی‌نامه دیجیتال از آکادمی مجازی ایرانیان برای شما ارسال خواهد شد.

هدف از این کار، گواهی‌نامه نیست. هدف این است که شما چیزی بسازید که به آدم‌های دنیا زندگی بهتری ببخشید.

.

دانلود رایگان فصل اول و فهرست کامل مطالب کتاب خلق محصول ناب

.

معرفی نویسنده:

محمد آکوچکیان، کارآفرین برگزیده ملی جمهوری اسلامی ایران، مدیر موفق ملی در عرصه جهان اسلام و دارنده نشان عالی مدیریت سال است . وی دانش آموخته مدیریت استراتژیک در مرکز تحقیقات استراتژیک توسعه می باشد. سال ۲۰۱۲ محمد آکوچکیان برنده جایزه جهانی mYprize مالزی برای پیاده سازی آموزش مجازی روی نسل چهارم تلفن همراه از YTL مالزی شد. محمد آکوچکیان کسی است که برای اولین بار آموزش مجازی را در سال ۲۰۱۱ وارد کشور افغانستان و در ۲۰۱۴ وارد اقلیم کردستان عراق نمود و منشا تحولات بزرگ آموزشی در این کشورها شد. اکنون تمرکز وی بر گسترش دانش در کشورهای در حال توسعه است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !