دسته محصول
سبد خرید 0
چهار لنز نوآوری ابزاری قدرتمند برای تفکر خلاق

نام محصول

چهار لنز نوآوری


نام نویسنده

روان گیبسون


نام مترجم

دکتر غلامرضا توکلی-مصطفی صفدری رنجبر

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

290


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

خشتی


شابک

9786004071161


وزن

545


پیش گفتار

-

قیمت : 39000 تومان

این کتاب یک کتاب معمول در حوزه تجارت نیست. من به دنبال این بودم تا این کتاب سفری عقلانی باشد- سفری که شما را از زمان باستان به آینده نزدیک می برد. این کتاب به مسائل الهام بخش دانشمندان عصر رنسانس و همچنین عصر حاضر اشاره دارد. این کتاب به شما کمک می کند تا نحوه فعالیت دقیق مغز خود را درک کرده و ا....
این کتاب یک کتاب معمول در حوزه تجارت نیست. من به دنبال این بودم تا این کتاب سفری عقلانی باشد- سفری که شما را از زمان باستان به آینده نزدیک می برد. این کتاب به مسائل الهام بخش دانشمندان عصر رنسانس و همچنین عصر حاضر اشاره دارد. این کتاب به شما کمک می کند تا نحوه فعالیت دقیق مغز خود را درک کرده و اینکه چرا شکستن الگوهای موجود تفکر دشوار است. این کتاب شما را به درون ذهن فهرستی بلند بالا از دانشمندان برجسته می برد، از ارشمیدس تا آلبرت اینشتین و توماس ادیسون تا استیو جابز، جف بزوس و الون ماسک. کتاب حاضر بعضی از باورها و افسانه ها در مورد نوآوری را از بین می برد. این کتاب دستورالعملی کاربردی برای استفاده از چهار لنز نوآوری در درون سازمانتان به منظور تسهیل جستجو برای راه حل های جدید و نوآورانه ارائه می نماید.

از بسیاری جهات هر کتاب یک مسافرت شخصی است، هم برای نویسنده و هم برای خواننده. من انتشار این کتاب را بسیار مفید در نظر گرفتم و خالصانه امیدوارم تا خواندن آن برای شما سودمند باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !