دسته محصول
سبد خرید 0
درک بازاریابی دیجیتال -

نام محصول

درک بازاریابی دیجیتال


نام نویسنده

رایان دیمیان


نام مترجم

دکتر حسین نوروزی-مصطفی فرخی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

376


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071376


وزن

561


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

دنیای رسانه های دیجیتال با سرعت فوق العاده ای در حال تغییر است. این تحولات در حوزه تکنولوژی و شیوه-های استفاده مردم از آن، نه تنها در چگونگی دسترسی به اطلاعات بلکه در چگونگی تعامل و ارتباط با دوستان و همکاران در مقیاس جهانی؛ می باشد. نسل كنونی مصرف كنندگان، رسانه های دیجیتال را با تمام جنبه های ....
دنیای رسانه های دیجیتال با سرعت فوق العاده ای در حال تغییر است. این تحولات در حوزه تکنولوژی و شیوه-های استفاده مردم از آن، نه تنها در چگونگی دسترسی به اطلاعات بلکه در چگونگی تعامل و ارتباط با دوستان و همکاران در مقیاس جهانی؛ می باشد. نسل كنونی مصرف كنندگان، رسانه های دیجیتال را با تمام جنبه های زندگی روزمره خود به روش هایی که در گذشته حتی تصور آن را هم نداشتند؛ ادغام می کنند. امروزه چالش این است که به قدری در این زبان جدید دیجیتال روان شویم که به راحتی بتوانیم به طور موثر با مخاطبان هدف مان صحبت کنیم. این كتاب، نشان می دهد كه چگونه می توانید قدرت رو به رشد رسانه های دیجیتال را در جهت قرار دادن كسب و كار خود در قله های امواج بازاریابی دیجیتال، مهار کنید. همچنین یک تصویر کلی از بازار آنلاین، فرصت های ایجاد شده و ارائه کنندگان خدمات دیجیتال و نحوه تعامل با آن ها را به تصویر می كشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !