سبد خرید 0
بازاریابی رابطه مند در صنعت بیمه ایران -

نام محصول

بازاریابی رابطه مند در صنعت بیمه ایران


نام نویسنده

هرمز مهرانی-مجید صفدری-منصوره صادقی


نام مترجم

-

انتشارات

رسا


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

144


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789643179410


وزن

180


پیش گفتار

-

قیمت : 11800 تومان

از مهمترین چالش های خدمات بیمه گری در ایران، ارتباط ضعیف بین شرکت‌های بیمه گر بیمه‌گذاران و زیان دیدگان است. در گذشته مشتریان بیمه حق انتخاب و چانه‌زنی نداشتند. با پیشرفت فناوری و ورود شرکت‌های جدید بیمه‌ای، آنچه اهمیت بیشتری یافته است توجه به حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید به عنوان بالاتر....
از مهمترین چالش های خدمات بیمه گری در ایران، ارتباط ضعیف بین شرکت‌های بیمه گر بیمه‌گذاران و زیان دیدگان است. در گذشته مشتریان بیمه حق انتخاب و چانه‌زنی نداشتند. با پیشرفت فناوری و ورود شرکت‌های جدید بیمه‌ای، آنچه اهمیت بیشتری یافته است توجه به حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید به عنوان بالاترین دارایی و سرمایه در راستای سودآوری و مدیریت هزینه ها است.
بازاریابی رابطه‌مند جهت گسترش فرهنگ بیمه و ایجاد اطمینان و اعتماد و ترغیب در آحاد جامعه از اثرگذارترین نوع بازاریابی ها می باشد زیرا موارد ذیل از دستاوردهای مهم آن است:
ایجاد اعتماد بین طرفین
ایجاد پیوند مشارکتی
ارتباطات که ابزار مبادله اطلاعات است
وجود ارزش‌های مشترک بین طرفین
ایجاد همدلی و دیدن شرایط از نگاه طرف مقابل
عمل متقابل برای ایجاد ارزش برای طرفین
تعهد به اجرای مفاد قراردادها
کنترل تعارض

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !