دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی بازاریابی ترازمند بانگاه به رویکرد نسل سوم بازاریابی و مدل SCOPPIO (از تدوین تا پیاده سازی)

نام محصول

استراتژی بازاریابی ترازمند


نام نویسنده

محمد آقایی


نام مترجم

-

انتشارات

ترمه


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

312


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789649786414


وزن

480


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

رویکرد این کتاب بر اساس تفکر ترازمند تدوین و طراحی شده است و تفکرات پاول فیفلد و نگاه به نسل سوم و جدید بازاریابی از دید کاتلر به عنوان محور و زاویه دید مورد تاکید قرار گرفته است. این کتاب درصدد ارائه یک رهنمود اثربخش و کارآمد به منظور برنامه ریزی و اجرای استراتژی بازاریابی ترازمند در شرکتها می....
رویکرد این کتاب بر اساس تفکر ترازمند تدوین و طراحی شده است و تفکرات پاول فیفلد و نگاه به نسل سوم و جدید بازاریابی از دید کاتلر به عنوان محور و زاویه دید مورد تاکید قرار گرفته است. این کتاب درصدد ارائه یک رهنمود اثربخش و کارآمد به منظور برنامه ریزی و اجرای استراتژی بازاریابی ترازمند در شرکتها می باشد. به عبارتی این کتاب طرح ساده و نسبتاً جامعی است که مدیران و متخصصین را در ایجاد یک شرکت ایمن و پایدار در بازارهای رقابتی پویا و بی رحم یاری می رساند.واژه ایمن و پایدار به معنای ایجاد شرکتی متعالی و با سطح آمادگی بالاتر است که اساس آن بر محصول یا خدمت قابل ارائه تمرکز ندارد، بلکه ضمن تاکید بر طراحی آمیخته بازاریابی اثربخش و کارآمد، مشتریانی که هزینه دستیابی به محصولات یا خدمات را جهت انجام کاری که به نظر آنها لازم الاجراست نیز مورد تاکید قرار می‌دهد. و این آمیخته باید با رویکرد تمایز نسبت به رقبا و همچنین پذیرش از سمت مشتریان مورد تاکید قرار می گیرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !