دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی دهان به دهان استراتژی های آنلاین به منظور شناسایی تاثیرگذاران، داستان های مهارت و جلب مشتریان

نام محصول

بازاریابی دهان به دهان


نام نویسنده

ایدیل. ام. کاچیم


نام مترجم

امین اسد اللهی-محمدرضا اردهالی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

212


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071420


وزن

330


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

پیاده ­سازی بازاریابی دهان به دهان یک دستورالعمل جامع به منظور طراحی برنامه­ های بازاریابی آنلاین بوده که قادر به تولید مکالمات مثبت و موثق باشند. این کتاب یک چارچوب استراتژیک و نکات عملی برای آماده سازی، اجرا و پایداری برنامه­ های بازاریابی آنلاین دهان به دهان ارائه می­دهد. از طریق مطالعات مور....
پیاده ­سازی بازاریابی دهان به دهان یک دستورالعمل جامع به منظور طراحی برنامه­ های بازاریابی آنلاین بوده که قادر به تولید مکالمات مثبت و موثق باشند. این کتاب یک چارچوب استراتژیک و نکات عملی برای آماده سازی، اجرا و پایداری برنامه­ های بازاریابی آنلاین دهان به دهان ارائه می­دهد.
از طریق مطالعات موردی فعلی، به­ روش­ها و توصیه قابل اعمال، این کتاب طرح­های هوشمندانه رسانه اجتماعی و تاکتیک­های مقرون به صرفه که بتوان آن­ها را بلافاصله مستقر نمود، ارائه می­دهد.

این کتاب اصول اولیه شناسایی تاثیرگذاران آنلاین، توسعه پیام­هایی برای جلب توجه و انتخاب ابزارهای مبتنی بر وب که قادر به هدایت مکالمات – آنلاین و آفلاین – باشند را فهرست می­سازد.

این کتاب در خصوص این نکات با مثال­های متعدد از شرکت­های بزرگ مانند شرکت پپسی و فورد موتور، سازمان­های خلاق مانند ویرو اسمارت هوم، و سازمان­های غیرانتفاعی مانند گرین پیس اینترنشنال توضیح می­دهد. این کتاب همچنین درس­های ارتباطی از طرح­های مردمی آغاز شده در وب سایت­های هوباکن411 و طرفداران کفش تامز، از جمله سایر موارد، را ارائه می­دهد.

آنچه در این کتاب خواهید یافت

پیاده ­سازی بازاریابی دهان به دهان مزیت بحرانی دسترسی به اینترنت در یک جامعه اطلاعات-محور را نشان می­دهد.

بخش 1 ادعا می­کند افرادی که می­دانند چگونه می­توان از وب به منظور یافتن، جمع­آوری و گسترش اطلاعات استفاده نمود نه تنها بقا پیدا کرده بلکه همچنین پیشرفت می­کنند.

بخش 2 رویکردی به خوانندگان ارائه داده که تعیین می­کند معنای نفوذ آنلاین برای برند آنها چیست. این بخش روش­های متعددی به منظور مشخص نمودن رهبران مکالمه آنلاین، دستیابی به اعتماد این تاثیرگذاران و آغاز روابط بلندمدت با آن­ها ارائه می­دهد.

بخش 3 به بزرگترین چالش پیش روی بازاریابان هنگام اجرای برنامه­های دهان به دهان رسیدگی می­نماید. این بخش برروی نیاز به مشاهده گرایشات اجتماعی و فرهنگی هنگام ایجاد پیام­ها تاکید دارد. این بخش نشان می­دهد چگونه می­توان ارزش را به مکالمات آنلاین تاثیرگذاران افزود. این بخش توضیح می­دهد طرح­های آنلاین موفق با حجم بالای بازاریابی دهان به دهان شامل یک مکالمه مستمر میان سازمان­ها و مخاطبان آن­ها می­باشند. همچنین به رابطه مستقیم میان محصولات کیفیت و بازاریابی دهان به دهان

مثبت اشاره دارد. این بخش نشان می­دهد چگونه پایداری به وعده­ های داده شده به تاثیرگذاران آنلاین موجب ایجاد اعتماد و تغییر این شهروندان مجازی به مدافعان می­گردد.

بخش چهارم نشان می­دهد چگونه می­توان کمپین­های دهان به دهان آنلاین ایجاد نموده که تاثیرگذاران را وادار به انتقال پیام­هایی نمایند. این بخش یک چارچوب دقیق برای تعریف موفقیت در مراحل برنامه­ریزی طرح­های تشویقی آنلاین، تعیین معیارها و اندازه­گیری تاثیر بازاریابی دهان به دهان، در طول، و پس از، برنامه­های برقراری ارتباط در اختیار خوانندگان قرار می­دهد.

ضمیمه متشکل از فهرستی از پرسش­های خواننده هنگام آماده­سازی خود برای طراحی و راه­اندازی برنامه­های بازاریابی دهان به دهان آنلاین می­باشد. این ابزار خود-ارزیابی به محققان اجازه می­دهد هنگام انجام تحقیقات خود، پیام­ها را بیان نموده و در خصوص روش­های خلاقانه برای تعامل با مخاطبان خود فکر کنند.

در نهایت، بهترین روش برای یادگیری در خصوص رسانه اجتماعی و درک نحوه عملکرد کانال­های ارتباطی مشارکتی، اتصال جامعه و پلت فرم­های وبلاگ ذکر شده در این کتاب است. نام­های کاربری و رمزهای عبور می­توانند به نشان دادن پویایی غیرشهودی رسانه اجتماعی و برقراری ارتباط با مخاطبان جدید، مرتبط و قدرتمند کمک کنند. به منظور پیاده­سازی استراتژی­های دهان به دهان آنلاین، به آنچه می­گویند گوش فرا داده، واکنش نشان دهید، و ارتباط خود را حفظ کنید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !