دسته محصول
سبد خرید 0
برند ها و مدیریت برند چشم انداز هایی از تحقیقات معاصر

نام محصول

برند ها و مدیریت برند


نام نویسنده

باربارا لو کن-روهینی آلووالیا-مایکل جی. هوستون


نام مترجم

سمیه اولی-محسن شاهین پور

انتشارات

سوره مهر


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

444


نوع جلد

گالینگور


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001755712


وزن

750


پیش گفتار

-

قیمت : 32000 تومان

این کتاب حاصل فعالیت‌های مجموعه‌ای از مستعدترین محققان عرصة برند در مراکز آموزش بازرگانی سراسر جهان و نیز همکاری سایر پیشگامان فکری برندسازی در سازمان‌ها است. مؤلفین به طور ویژه موضوعاتی از برندسازی را که علاقة مداوم و پایداری نسبت به آن‌ها وجود داشته (گسترش برند و هم‌پیمانی برند) و نیز مباحثی ک....
این کتاب حاصل فعالیت‌های مجموعه‌ای از مستعدترین محققان عرصة برند در مراکز آموزش بازرگانی سراسر جهان و نیز همکاری سایر پیشگامان فکری برندسازی در سازمان‌ها است. مؤلفین به طور ویژه موضوعاتی از برندسازی را که علاقة مداوم و پایداری نسبت به آن‌ها وجود داشته (گسترش برند و هم‌پیمانی برند) و نیز مباحثی که طی سال‌های اخیر اهمیت روزافزونی یافته‌اند (مسئولیت اجتماعی شرکت و احساسات برند) مدنظر قرار داده‌اند. این کتاب چشم‌اندازهای جایگزینی در بحث برندها و مفاهیم، ارزیابی‌ها، مدیریت و حمایت از آن‌ها مطرح می‌کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !