دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی صنعتی با رویکرد سبز -

نام محصول

بازاریابی صنعتی با رویکرد سبز


نام نویسنده

فرشید نمامیان-راهبه الیاسی-حمیدرضا ایزدی


نام مترجم

-

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

322


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786004071475


وزن

325


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

نیل‌ به رشد‌ تجارت‌ خارجی‌ و دستیابی‌ به بازار‌های جدید،‌‌ نه تنها‌ مستلزم اتخاذ‌ اصول‌ تجارت‌ آزاد‌ است،‌‌ بلکه‌ همچنین‌ نیازمند‌ اصلاح و ارتقای‌ کارایی‌ در کل‌ فرآیند‌ تجارت‌ میباشد‌. به تدریج‌ با‌ تحولاتی‌ که در عرصه‌ی تجارت‌ رخ‌ داد،‌‌ مدیران‌ نسبت‌ به ضرورت‌ ارتقای‌ کارایی،‌‌ کاهش‌ هزینه‌ه....
نیل‌ به رشد‌ تجارت‌ خارجی‌ و دستیابی‌ به بازار‌های جدید،‌‌ نه تنها‌ مستلزم اتخاذ‌ اصول‌ تجارت‌ آزاد‌ است،‌‌ بلکه‌ همچنین‌ نیازمند‌ اصلاح و ارتقای‌ کارایی‌ در کل‌ فرآیند‌ تجارت‌ میباشد‌. به تدریج‌ با‌ تحولاتی‌ که در عرصه‌ی تجارت‌ رخ‌ داد،‌‌ مدیران‌ نسبت‌ به ضرورت‌ ارتقای‌ کارایی،‌‌ کاهش‌ هزینه‌ها‌ و ارائه‌ خدمات‌ بهتر‌ به مشتریان‌ خود،‌‌ آگاهی‌ بیشتری‌ یافتند‌ به همین‌ دلیل‌ نیل‌ به ابزارها و شیوه‌‌های نوین‌ تجارت‌ همراه‌ با ساستگزاری‌‌ یکپارچه‌ برای‌ توسعه‌ی هماهنگ‌ بخش‌‌های مختلف ضروری‌ جلوه‌ میکند‌. هرچند‌ که با‌ جهانی‌ شدن‌ تجارت‌ و پیشرفت‌‌های تکنولوژیک،‌‌ تهدیدی‌ برای‌ وضعیت‌ حال‌ به حساب‌ می‌آید‌ اما‌ فرصت‌‌های بیشماری را‌ فرا‌ روی‌ واحد‌‌های اقتصادی‌ شاهد‌ هستیم. البته‌ در چنین‌ موقعیتی‌ شرکت‌‌های قدیمی‌ محکوم‌ به فنا‌ بوده‌ و شرکت‌‌های جدید‌ دیگری‌ متولد‌ می‌شوند‌ و محصول‌ و یا خدمتی‌ را ارائه‌ می‌دهند‌ که مردم‌ حاضر به‌ خرید‌ آن‌ هستند و واحد‌‌های اقتصادی‌ در پی‌ ایجاد‌ فایده‌ برای‌ خریداران‌ می‌باشند‌. متأسفانه‌ بسیاری‌ از مردم‌ درک‌ و باور‌ صحیحی‌ از‌ بازاریابی‌ ندارند‌ و بازاریابی‌ را معادل‌ با‌ سوء‌ استفاده‌ توأم با دخالت‌ در تبلیغات‌ و فروش‌ می‌دانند‌. این‌ باور‌ بسیار‌ اشتباه‌ می‌باشد‌‌ زیرا‌ بازاریابی‌ جهت‌ آگاهی‌ دادن‌ به افراد‌ و برآورده‌ ساختن‌ نیاز‌های آنان‌ از طریق‌ شناخت‌ خواسته‌ها‌ و نیازهایشان،‌‌ گام‌ بر می‌دارد‌.

این کتاب‌ به توصیف‌ بازار‌های صنعتی،‌‌ ویژگی‌‌های آن‌ و تفاوت‌ بازار‌های صنعتی‌ پرداخته‌ است. همچنین‌ در مورد‌ مشتریان‌ صنعتی،‌‌ شیوه‌‌های فروش‌ در بازار‌های صنعتی،‌‌ نحوه‌ی قیمت‌گذاری‌ در بازار‌های صنعتی‌ و نیز ارتباطات‌ بازاریابی‌ صنعتی،‌‌ به بحث‌ و توضیح‌ مبادرت‌ کرده‌ است‌.

امروزه‌ تجارت‌ الکترونیکی‌ به‌ خصوص‌ در بازار‌های صنعتی،‌‌ امریست غیرقابل‌ انکار،‌‌ که‌ روز‌ به‌ روز‌ بر میزان‌ استفاده‌ از این‌ نوع‌ معاملات‌ افزوده‌ می‌شود‌ و در‌ این‌ کتاب‌ توضیحاتی‌ در این‌ خصوص‌ ارائه‌ شده است‌.

هر چند‌ تلاش‌ ما براین‌ بوده‌ که کتاب‌ جامعی‌ درباره‌ی بازاریابی‌ صنعتی‌ فراهم‌ کنیم‌ اما‌ پرواضح‌ است‌ که این‌ کتاب‌ و هیچ‌ کتاب‌ دیگری‌ نمی‌تواند‌ همه نوع‌ سلیقه‌ و نیازی‌ را یکجا‌ پاسخگو‌ باشد. امید است که دانش پژوهان عزیز با بهره‌گیری از مطالب این کتاب،‌ در جهت رشد و پیشرت دانش قدم بردارند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !