دسته محصول
سبد خرید 0
نشانه شناسی بازاریابی نشانه ها، استراتژی ها و ارزش برند

نام محصول

نشانه شناسی بازاریابی


نام نویسنده

لورا اسوالد


نام مترجم

بهرام خیری-حمید طهماسبی فرد-مهناز عباسی

انتشارات

فوژان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

296


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007298916


وزن

430


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

در عصر کنونی می بایست به استناد های ذهنی متفاوت مخاطبین از یک پدیده عینی توجه کرد این موضوعات در بستر نظریات تعامل گرایی نمادین و نشانه‌شناسی قابل تحلیل هستند. علم نشانه شناسی یکی از علوم اجتماعی است که قوانین زبان شناسی ساختاری را برای تحلیل سیستم های کلامی بصری و نشانه های فضایی مورد استفاده....
در عصر کنونی می بایست به استناد های ذهنی متفاوت مخاطبین از یک پدیده عینی توجه کرد این موضوعات در بستر نظریات تعامل گرایی نمادین و نشانه‌شناسی قابل تحلیل هستند.
علم نشانه شناسی یکی از علوم اجتماعی است که قوانین زبان شناسی ساختاری را برای تحلیل سیستم های کلامی بصری و نشانه های فضایی مورد استفاده قرار می دهد . نشانه‌شناسی بازاریابی بر سازماندهی و تمرکز بر معانی مرتبط با برند، مصرف‌کننده و فرهنگ متمرکز است تا به بازاریابان کمک کنند و هدف استراتژیک دست یابند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !