دسته محصول
سبد خرید 0
پیروزی پایدار ساختن یک زندگی پر معنا

نام محصول

پیروزی پایدار


نام نویسنده

جری پوراس-استوارت امری-مارک تامپسون


نام مترجم

عبدالرضا رضایی نژاد

انتشارات

فرا


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

224


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006092430


وزن

260


پیش گفتار

-

قیمت : 15500 تومان

كتاب «پیروزی پایدار» Success Built to Last ساختن یک زندگی پر معنا ... • سازمان‌ها و جامعه‌های بزرگ، تنها به دست انسان‌هایی بر پا شده و رشد می‌کنند که توان آفرینش پیروزی‌های پایدار را دارند. فرازهایی از کتاب: * پیروزی یعنی توان ایجاد یک تحول، آفرینش اثری ماندگار بر زندگی دیگرا....
كتاب «پیروزی پایدار» Success Built to Last ساختن یک زندگی پر معنا ...
• سازمان‌ها و جامعه‌های بزرگ، تنها به دست انسان‌هایی بر پا شده و رشد می‌کنند
که توان آفرینش پیروزی‌های پایدار را دارند.



فرازهایی از کتاب:

* پیروزی یعنی توان ایجاد یک تحول، آفرینش اثری ماندگار بر زندگی دیگران، و بهره‌مندی از یک زندگی معنادار و رضایت‌بخش.
* تعریف سنتی از پیروزی به معنای: ثروت، شهرت و قدرت، نسخه‌ای مسموم برای اثرگذاری بر زندگی و کار آدمی است.
* افراد هوشمند به دنبال سازمانی نمی‌گردند که خوب پول می‌دهد. جایی را می‌خواهند که هدف‌های معنوی و نیروبخش داشته باشد، به ارزش‌های انسانی بها دهد، و به آنان فرصت دهد تا متفاوت و موثر عمل کنند.
* آزردگی مداوم ناشی از دوست نداشتن کارتان، دردهای تنی و روانی به همراه می‌آورَد و سلامت شما را به خطر می‌اندازد.
* سازمان بهداشت جهانی گزارش داده که تا فرا رسیدن سال 2020، افسردگی دومین عامل بزرگ از کارافتادگی در میان مردم خواهد بود.
* پیروزی ماندگار، با تقلید از نقشه راه، هدف‌ها، یا دستاوردهای دیگران، حاصل نمی‌شود.
* پایدار ساختن پیروزی، نیازمند سرسختی و پیگیری است.
* «پیروزمندان پایدار»، نقص و کاستی خود را انکار نمی‌کنند؛ ولی اجازه هم نمی‌دهند که آن ها سد راهشان شوند.
* آنانی که به پیروزی پایدار رسیده‌اند، به‌رغم اینکه اغلب سرشناس و مشهورند، هدف‌های خود را همچنان پی می‌گیرند؛ زیرا برایشان با معنا و مفهوم هستند. دیگران برعکس این فرایند عمل می‌کنند. اینان حتا کارهای بی معنا و مفهوم را به خاطر رسیدن به شهرت و محبوبیت انجام می‌دهند.
* شما باید بر فضای پیرامونی اثر بگذارید، وگرنه این فضا است که سرنوشت شما را تعیین خواهد کرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !