دسته محصول
سبد خرید 0
10 اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان -

نام محصول

10 اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان


نام نویسنده

مایکل گربر


نام مترجم

کاوش حسین تبار-مجید فیاض فر

انتشارات

نخبه سازان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

160


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789645938022


وزن

185


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

وقت آن رسیده تا شیوه‌ای جدید برای هدف‌گذاری انتخاب کنید تا بدون در نظر گرفتن پارامترهای فرضی که آزادی شما را محدود کرده و عامل فشار و استرس بیهوده هستند، شانس موفقیت داشته باشید. در این کتاب چه‌چیزی می‌آموزید: در این کتاب قصد دارم به شما می‌آموزم که چطور موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان را....
وقت آن رسیده تا شیوه‌ای جدید برای هدف‌گذاری انتخاب کنید تا بدون در نظر گرفتن پارامترهای فرضی که آزادی شما را محدود کرده و عامل فشار و استرس بیهوده هستند، شانس موفقیت داشته باشید.


در این کتاب چه‌چیزی می‌آموزید:
در این کتاب قصد دارم به شما می‌آموزم که چطور موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان را طرح‌ریزی کنید و سپس آن را بسازید. زیرا اگر هر کاری کمتر از آن چه که در این کتاب گفته می‌شود انجام دهید، موفق نخواهید شد.

این ده اصل شالوده موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان را تشکیل می‌دهد.
اصل اول: کسب‌وکار کوچکی که به درستی ساخته ‌شود، می‌تواند تا ده هزاربرابر اندازه اولیه‌اش رشد کند.
اصل دوم: اثربخشی و کارایی یک کسب‌وکار وابسته به ایده‌ای است که بر اساس آن ساخته شده است.
اصل سوم: یک کسب‌وکار کوچک، سیستمی است که در آن تمام بخش‌ها برای موفقیت یا شکست کل مجموعه با یکدیگر همکاری می‌کنند.
اصل چهارم: یک کسب‌وکار کوچک باید بتواند در تمامی شرایط اقتصادی و در تمام بازارها به بقای خود ادامه دهد و علاوه بر هدفمندی، همواره برای مشتریان خود نتایج متفاوتی به ارمغان بیاورد.
اصل پنجم: باید تمام عزم و اراده کارمندان یک شرکت، همچون دانش‌آموزان یک مدرسه، متوجه رشد کردن باشد.
اصل ششم: یک کسب‌وکار کوچک باید هدفی عالی را به نمایش بگذارد و چشم‌اندازی را که بر اساس آن پایه‌ریزی شده ترسیم کند. همچنین مأموریت خود را به خوبی به سرانجام برساند.
اصل هفتم: یک کسب‌وکار کوچک، نتیجه هدف عالی شخصی است که آن را در ذهن خود طراحی کرده.
اصل هشتم: یک کسب‌وکار کوچک دارای حیات مستقل است، در خدمت خداست و به همین دلیل به وجود آمده است.
اصل نهم: یک کسب‌وکار کوچک، یک هویت اقتصادی است که یک واقعیت اقتصادی را به حرکت درمی‌آورد و برای جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، اطمینان اقتصادی به ارمغان می‌آورد.
اصل دهم: یک کسب‌وکار کوچک می‌تواند استانداردی را به وجود ‌بیاورد که تمام کسب‌وکارهای کوچک دیگر اعم از موفق یا ناموفق، خود را بر اساس آن محک بزنند، امکانات خود را ارتقاء ببخشند و فراتر از استانداردهایی که از قبل داشته‌اند، عمل کنند.

درباره نویسنده، مایـکل گــربر
در ۲۰ ژوئن ۱۹۳۶ در الیزابت سیتی ایالت نیوجرسی آمریکا بدنیا آمده است. بسیاری او را نویسنده می‌دانند، اما در واقع او یک مربی و مشاور بی‌نظیر در زمینه‌ی توسعه تجارت و کسب‌وکار است و مثل هر انسان فوق‌العاده موفقی در دنیا، تجربیات خود را به رشته تحریر درآورده است. به اعتقاد خیلی‌ها، مهمترین کتاب او «افسانه کارآفرینی» است، تا جایی که او را با نام «آقای افسانه کارآفرینی» می‌شناسند. اما او کتاب‌های ارزشمند دیگری مثل همین کتاب – ۱۰ اصل موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان – و کتاب «بیداری کارآفرین درون» را نیز دارد.

او تا امروز ۷۹ سال دارد، حدود بیست‌ویک کتاب به رشته تحریر درآورده است. کتاب‌های او جز پرفروش‌ترین کتاب های دنیا در زمینه کسب‌وکار است و بیش از هفتاد هزار کسب‌وکار از ۱۴۵ کشور دنیا، خلق و رونقشان را مدیون او هستند.

امروز شعار معروف گربر این است: «زمانی می‌توانید ادعای کارآفرین واقعی بودن داشته باشید که بتوانید هر کاری را با چشم‌انداز ده هزار برابر شدن انجام دهید.»

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !