دسته محصول
سبد خرید 0
چارچوبی برای مدیریت بازاریابی -

نام محصول

چارچوبی برای مدیریت بازاریابی


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر-کوین کلر


نام مترجم

نوید ملایی-نسیم کردستانی

انتشارات

دیباگران تهران


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

532


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001247149


وزن

800


پیش گفتار

-

قیمت : 54000 تومان

عنوان کتاب اصلی : A framework for marketing management ,6rd edition-2016 نویسندگان این کتاب از جایگاه ممتازی در علم بازاریابی برخوردارند و تالیفات ایشان در بسیاری از دانشگاههای معتبر دنیا به عنوان کتاب درسی رشته مدیریت تدریس می شود. در ایران نیز در بسیاری از دانشگاهها این کتاب منبع اصلی درس ....
عنوان کتاب اصلی : A framework for marketing management ,6rd edition-2016
نویسندگان این کتاب از جایگاه ممتازی در علم بازاریابی برخوردارند و تالیفات ایشان در بسیاری از دانشگاههای معتبر دنیا به عنوان کتاب درسی رشته مدیریت تدریس می شود.
در ایران نیز در بسیاری از دانشگاهها این کتاب منبع اصلی درس مدیریت و بازاریابی می باشد.
کتاب حاضر،مباحث تئوریک مدیریت بازاریابی را با چیره دستی در خلال تجربیات شرکت های کوچک و بزرگ به تصویر در آورده است .
چه مدیر عامل یک شرکت خصوصی فعال باشید که مشتاقانه سیاست های بازار یابی شرکت را دنبال می کنید،و چه کارشناس بازاریابی و فروش در یک مجموعه بزرگ هستید که برای پیشرفت خود به دنبال کسب دانش بازاریابی است ، باید بدانید که کتاب مناسبی را انتخاب نموده اید.(بخشی از مقدمه مترجمان)

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !