دسته محصول
سبد خرید 0
متقاعد سازی -

نام محصول

متقاعد سازی


نام نویسنده

جمال قمری


نام مترجم

-

انتشارات

لیوسا


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

128


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786003400573


وزن

150


پیش گفتار

-

قیمت : 9500 تومان

متقاعدسازی، بزرگترین و پراهمیت ترین عنصر مذاکره و فروش است. با این حال، مهارتی کمیاب است و بر اساس پژوهش ها، شایعترین ضعف در میان مذاکره کنندگان به شمار می آید. این کتاب بر اساس تجربیات متعدد از جلسات مذاکره و فروش و همچنین دست یافته های روان شناسی اجتماعی و علم ترغیب، به سوالات زیر پاسخ می دهد:....
متقاعدسازی، بزرگترین و پراهمیت ترین عنصر مذاکره و فروش است. با این حال، مهارتی کمیاب است و بر اساس پژوهش ها، شایعترین ضعف در میان مذاکره کنندگان به شمار می آید. این کتاب بر اساس تجربیات متعدد از جلسات مذاکره و فروش و همچنین دست یافته های روان شناسی اجتماعی و علم ترغیب، به سوالات زیر پاسخ می دهد:

هوش متقاعدسازی به چه معناست؟
دو مسیر اصلی متقاعدکردن انسان ها کدامند؟
چه دلایلی در پس پاسخ « نه » وجود دارد؟
چه چیزهایی باعث می شود انسان « بلی » بگوید؟
تکنیک های تغییر ذهن و رفتار دیگران چیستند؟
کدام تغییرات کوچک، منجر به نفوذ در ذهن دیگران می شود؟
در انتقال و تاثیر پیام های متقاعد کننده، چه عواملی نقش دارد؟
این کتاب، پیرامون اقناع و نفوذ در لایه های غیر آگاه انسان ها به رشته ی تحریر درآمده و مهم ترین سلاح های ایجاد تغییر در ذهن و رفتار انسان ها را که محصول سال ها تجربه و پژوهش است، با شما در میان می گذارد. چرا که، چکیده ی چکیده ی چکیده هاست! و زمانی که از این تکنیک ها استفاده می کنید، تأثیر مستقیم آن را بر عملکرد خود در تعاملات اجتماعی مشاهده می نمایید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !