دسته محصول
سبد خرید 0
تحولی در فروش ایجاد یک تحول با کمک مشتریان راهبردی

نام محصول

تحولی در فروش


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر-مارین دینجینا-والدمار فورچ


نام مترجم

-

انتشارات

پریس


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

171


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008125051


وزن

255


پیش گفتار

-

قیمت : 12500 تومان

شکل دهی به آینده مشترک و بازآفرینی کسب و کار تامین کننده و مشتری نیازمند دستور کار تحول مشترک است که شامل تجسم آینده جدید و تمایل شجاعت پذیرش ریسک حساب شده ای است که رخ می دهد، این امر با بصیرت نسبت به مشتری و فراتر از نیازهای بیان شده وی شروع می شود به منظور الهام بخشی به مشتریان جهت کسب بینش ه....
شکل دهی به آینده مشترک و بازآفرینی کسب و کار تامین کننده و مشتری نیازمند دستور کار تحول مشترک است که شامل تجسم آینده جدید و تمایل شجاعت پذیرش ریسک حساب شده ای است که رخ می دهد، این امر با بصیرت نسبت به مشتری و فراتر از نیازهای بیان شده وی شروع می شود به منظور الهام بخشی به مشتریان جهت کسب بینش های جدید و افزایش رقابت پذیری و موفقیت آنها در بازارهای مصرف نهایی به درک عمیقی از روندهای مختل کننده بازار و تاثیر آن برچالشهای کسب و کار مشتری نیازمند هستیم. این امر مستلزم شناخت درستی از چگونگی تغییر دنیای مشتری و چگونگی تاثیر آن بر چالش ها و دغدغه های اصلی کسب و کار مشتری است، همچنین امکان شناسایی مناسب ترین مسایل دارای اولویت برای شروع گفتگو با ذینفعان منتخب در داخل سازمان مشتری می باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !