دسته محصول
سبد خرید 0
هم آفرینی سکویی جدید برای بازاریابی و نوآوری

نام محصول

هم آفرینی


نام نویسنده

گائوراو بهالا


نام مترجم

محسن نظری-شهریار پاوندی

انتشارات

صهبا رایان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

280


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009489923


وزن

430


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

بازاریابی و نوآوری دو عامل قوی برای رشد نهایی درآمد خواهند بود. پذیرش و اجرای مدلهای جدید هم آفرینی ارزش که در این کتاب مطرح شده اند، به شرکت ها کمک می کند که شاهد بروز تحول در سازمان خود باشند. پال پولمن چگونه بنگاههای رهبر، ارتباط و همکاری لازم را با مهم ترین دارایی خود یعنی مشتریان به شیوه ....
بازاریابی و نوآوری دو عامل قوی برای رشد نهایی درآمد خواهند بود. پذیرش و اجرای مدلهای جدید هم آفرینی ارزش که در این کتاب مطرح شده اند، به شرکت ها کمک می کند که شاهد بروز تحول در سازمان خود باشند.
پال پولمن
چگونه بنگاههای رهبر، ارتباط و همکاری لازم را با مهم ترین دارایی خود یعنی مشتریان به شیوه های تاثیرگذار و جدید برقرار و حفظ می کنند؟ گائوراو بهالا نشان می دهد که چگونه این شیوه جدید برای تعامل با مشتری منجر به تغییر تصمیمات در کسب و کار می شود.
استیو هاو

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !