دسته محصول
سبد خرید 0
از چرتکه تا استراتژی راهکارهای موفقیت 15 شرکت برتر ایرانی

نام محصول

از چرتکه تا استراتژی


نام نویسنده

امیر ابوالفضل ذکریایی-نازلی منجم زاده


نام مترجم

-

انتشارات

سیته


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

386


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رحلی


شابک

9786005253849


وزن

860


پیش گفتار

-

قیمت : 38000 تومان

آگاهی از تجربه‌های شرکت‌های ایرانی در کسب‌وکارهای گوناگون و امور مرتبط با مدیریت استراتژیک و استراتژی‌های آن‌ها در زمینه‌ی بازاریابی و فروش، تبلیغات، برند، محصولات جدید، قیمت‌گذاری و... نقش ارزنده‌ای در پیوند علم و عمل با توجه به واقعیت‌های کشورمان دارد. تمامی شرکت‌هایی که در طول زمان به موفقی....
آگاهی از تجربه‌های شرکت‌های ایرانی در کسب‌وکارهای گوناگون و امور مرتبط با مدیریت استراتژیک و استراتژی‌های آن‌ها در زمینه‌ی بازاریابی و فروش، تبلیغات، برند، محصولات جدید، قیمت‌گذاری و... نقش ارزنده‌ای در پیوند علم و عمل با توجه به واقعیت‌های کشورمان دارد.
تمامی شرکت‌هایی که در طول زمان به موفقیت دست یافته‌اند، از استراتژی‌های مناسبی در طول زمان بهره‌مند بوده‌اند. به عبارتی در زمان مناسب تصمیم درستی گرفته‌اند. حالا فرقی نمی‌کند با چرتکه یا همراه استراتژی.
کتاب جذاب و خواندنی از چرتکه تا استراتژی تجربه‌های ملموس ۱۵ برند ایرانی و داستان تحول و موفقیت آن‌ها را برای ما بازگو می‌کند.

آنچه در این کتاب می‌خوانیم:
فصل ۱- تحول جسورانه‌، گروه صنعتی امرسان
فصل ۲- به رنگ نیلی‌، ‌بانک سامان
فصل ۳- فراسوی محبت‌،‌ بنیاد کودک
فصل ۴- خانواده‌ی بزرگ‌،‌ گروه صنعتی بوتان
فصل ۵- کم‌عمق پهناور‌،‌ گروه خودرو‌سازی بهمن
فصل ۶- آرامش طوفانی‌،‌ گروه پارس‌آنلاین
فصل ۷- طعم ایرانی‌،‌ گستره‌ی جهانی‌،‌ زر ماکارون
فصل ۸- به لطافت یک رویا‌، ‌سینره
فصل ۹- اکسیر جوانی‌، ‌عبیدی
فصل ۱۰- تلاش‌افزار‌، ‌گروه صنعتی فراسو
فصل ۱۱- سالمند چابک‌،‌ فومن‌شیمی
فصل ۱۲- ارتفاع سخت‌،‌ هواپیمایی ماهان
فصل ۱۳- آکادمی اشتغال‌،‌ مجتمع فنی تهران
فصل ۱۴- تیک‌تاک‌،‌ نیلپر
فصل ۱۵- آقای خاص‌، ‌هاکوپیان

هر یک از تجربه‌های اشاره‌شده در این کتاب نتیجه‌ی سال‌ها چالش و مبارزه و حضور در میدان رقابت، سرمایه‌گذاری و ریسک‌پذیری و تنوعی از تصمیم‌گیری‌های استراتژیک هستند که اگر با تیزبینی و دقت مطالعه شوند، نتایج گران‌بهایی خواهند داشت و می‌توانند برای تمامی فعالان اقتصادی، دانشگاهیان و علاقه‌مندان مدیریت استراتژیک و بازاریابی مفید باشند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !