دسته محصول
سبد خرید 0
مدل های توسعه محصول جدید -

نام محصول

مدل های توسعه محصول جدید


نام نویسنده

علی رجب زاده قطری-فروغ معزی


نام مترجم

-

انتشارات

صفار


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

152


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643884482


وزن

230


پیش گفتار

-

قیمت : 8000 تومان

توسعه و معرفی یک محصول جدید، از مهم ترین تصمیمات استراتژیک است که شرکت ها می توانند اتخاذ کنند. با گذشت زمان محصولات در برابر رویدادهایی مانند تغییر نیازها و سلیقه های مشتریان، فناوری های جدید، کوتاه شدن چرخه های زندگی محصول و افزایش رقابت صدمه پذیر شده اند .
توسعه و معرفی یک محصول جدید، از مهم ترین تصمیمات استراتژیک است که شرکت ها می توانند اتخاذ کنند. با گذشت زمان محصولات در برابر رویدادهایی مانند تغییر نیازها و سلیقه های مشتریان، فناوری های جدید، کوتاه شدن چرخه های زندگی محصول و افزایش رقابت صدمه پذیر شده اند .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !