دسته محصول
سبد خرید 0
سیمای برند لوکس از منظر ارتباطات -

نام محصول

سیمای برند لوکس از منظر ارتباطات


نام نویسنده

سید ابوالقاسم میرا-امیرحسین پناهنده


نام مترجم

-

انتشارات

راشدین


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

199


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007233382


وزن

290


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه ارتباطات بین فردی، مبدأ برند و تصویر برند با قصد خرید برندهای لوکس است. پژوهش حاضر همچنین میزان همبستگی عوامل ذکر شده با قصد خرید برندها را مشخص می‌کند. در این اثر تلاش شده با توجه به تحقیقات انجام شده در مورد هریک از ابعاد ذکر شده در پژوهش، چارچوبی جامع در مورد راب....
هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه ارتباطات بین فردی، مبدأ برند و تصویر برند با قصد خرید برندهای لوکس است. پژوهش حاضر همچنین میزان همبستگی عوامل ذکر شده با قصد خرید برندها را مشخص می‌کند. در این اثر تلاش شده با توجه به تحقیقات انجام شده در مورد هریک از ابعاد ذکر شده در پژوهش، چارچوبی جامع در مورد رابطه این عوامل با قصد خرید برندهای لوکس ارائه شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !