دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی مسیریابی برند با رویکرد برندسازی دیجیتال

نام محصول

استراتژی مسیریابی برند


نام نویسنده

کارن تیبرللند


نام مترجم

حمید سعیدی-شهرزاد چیت ساز

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

234


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071611


وزن

351


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

هیچ گاه جایگاه واقعی قدرت و اختیار برند خود را سنجیده اید؟ آیا خود را در قامت رهبر اندیشه یا صنعت خود محک زده اید؟ برند شخصی و کسب و کار شما چگونه است؟ سازنده است ؟آرمان اندیش است؟ معنابخش؟ قصه گو؟ یا مربی؟ برند دیجیتال شما چه کیفیتی را در ذهن مخاطبان برجسته می‌کنند ؟ آیا برند شخصی شما به....
هیچ گاه جایگاه واقعی قدرت و اختیار برند خود را سنجیده اید؟
آیا خود را در قامت رهبر اندیشه یا صنعت خود محک زده اید؟
برند شخصی و کسب و کار شما چگونه است؟ سازنده است ؟آرمان اندیش است؟ معنابخش؟ قصه گو؟ یا مربی؟
برند دیجیتال شما چه کیفیتی را در ذهن مخاطبان برجسته می‌کنند ؟
آیا برند شخصی شما به عنوان اهرمی به نفع سازمان شما استفاده می شود؟
کارن تیبرللند، در این کتاب با طرح مفاهیم بسیار جدید و دانش افزا در حوزه برندسازی شخصی ، تیمی و سازمانی ، از جمله "هرم خبرگی بازاریابی"، " انرژی برند" ، "ردپای دیجیتال برند"،" مدیرعامل برند محور" و ... به این پرسش ها و پرسش های نوظهور دیگر پاسخ می دهد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !