دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی فیلم -

نام محصول

بازاریابی فیلم


نام نویسنده

فینولا کریگان


نام مترجم

محمد سروی زرگر

انتشارات

پژوهشگاه فرهنگ ،هنر و ارتباطات


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

516


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786004520843


وزن

560


پیش گفتار

-

قیمت : 27000 تومان

کتاب (بازاریابی فیلم) از معدود آثار موجود در حوزه مطالعات فیلم با رویکرد بازاریابی است ،که تلاش کرده تا در چارچوب ادبیات حوزه بازاریابی به موضوع «بازاریابی فیلم» در سطحی جهانی و بین‌المللی بپردازد. از این رو، کتاب در قیاس با آثار منتشرشده در حوزه «بازاریابی فیلم» که عمدتاً فقط به بازار فیلم در ....
کتاب (بازاریابی فیلم) از معدود آثار موجود در حوزه مطالعات فیلم با رویکرد بازاریابی است ،که تلاش کرده تا در چارچوب ادبیات حوزه بازاریابی به موضوع «بازاریابی فیلم» در سطحی جهانی و بین‌المللی بپردازد. از این رو، کتاب در قیاس با آثار منتشرشده در حوزه «بازاریابی فیلم» که عمدتاً فقط به بازار فیلم در سطح ملی یا حداکثر هالیوود محدود شده‌اند، جایگاه منحصربه‌‌فردی دارد.

«چیستی بازاریابی»، «سرچشمه‌ها و تطورات صنعت فیلم»، «توسعه و تحقیق بازار در صنعت فیلم»، «ملاحظات ساختاری و بازاریابی فیلم»، «آمیزه بازاریابی فیلم»، «انتخاب فیلم توسط مصرف‌کننده»، «مصالح اولیه بازاریابی فیلم»، «تقویم بازاریابی فیلم»، «بازاریابی اجتماعی و فیلم» و «تأثیر فناوری بر روی بازاریابی فیلم» عناوین ده فصل این کتاب است.


مطالعاتِ موردی ارائه‌شده از صنایعِ سینمایی کشورهای مختلف در این کتاب می‌تواند در انتقال تجربیات این کشورها در بازار جهانی فیلم به ایران مؤثر واقع شود و گامی در راستای گسترش مباحث مهم «بازاریابی کالاهای فرهنگی» به‌ویژه سینما در کشورمان باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !