دسته محصول
سبد خرید 0
کنترل و برنامه ریزی پخش مدیریت در حیطه زنجیره تامین

نام محصول

کنترل و برنامه ریزی پخش


نام نویسنده

دیوید فردریک راس


نام مترجم

علی آقاجانی-محمد صادق مفتح-مهدی آقاجانی

انتشارات

دیموند بلورین


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

1074


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008673507


وزن

1700


پیش گفتار

-

قیمت : 115000 تومان

مدیریت زنجیره تأمین شاید نخستین راهکار مدیریت عملیات برای شرکتهایی باشد که درصدد ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در بازار جهانی امروزی اند. مدیریت زنجیره تأمین مهم است، زیرا کسب و کارها به این تشخیص رسیده اند که ظرفیتشان برای تقویت مداوم مزیت رقابتی به دو چیز وابسته است: ۱. توانمندی آنها برای رویکرد خار....
مدیریت زنجیره تأمین شاید نخستین راهکار مدیریت عملیات برای شرکتهایی باشد که درصدد ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در بازار جهانی امروزی اند. مدیریت زنجیره تأمین مهم است، زیرا کسب و کارها به این تشخیص رسیده اند که ظرفیتشان برای تقویت مداوم مزیت رقابتی به دو چیز وابسته است: ۱. توانمندی آنها برای رویکرد خارجی به شرکای کانال و ۲. اعمال نفوذ در قابلیت های داخلی شان. شرکای کانال به شرکت ها کمک می کنند تا ایدهها و منابع خلاقانه شان را شکل دهند که با توجه به سازمان شخصی آنها و نیز خواستهها و نیازهایشان در جایگاه بازار تشدید خواهد شد. امروزه، رهبران - شرکتهای بزرگ همگی بر این باورند که سازمانشان نمی تواند مستقل از تأمین کنندگان و مشتریان خود عمل کند. در حقیقت، شاید نتوان صلاحیت نهایی یک شرکت را در استفاده موقت از یک محصول یا فرایند نشان داد، در عوض می توان آن را با توجه به توانمندی حضور در جایگاه بازار و اتحاد با شرکای زنجیره تأمین نشان داد. شرکتها همیشه میدانستند که اعمال نفوذ قدرت توسط شرکای تجاری می تواند کمبود در منابع داخلی را جبران کرده، در نتیجه آنها قادر سازد تا جایگاه خود را در بازار (و بدون صرف هزینه بیشتر) توسعه بخشند. ولی همچنان محدودیتهایی در رابطه با انعطاف نداشتن این اتحاد (با توجه به مقاومت شرکتها نسبت به سهیم شدن بازار و اطلاعات محصول)، محدودیت در مکانیسمهای ارتباطی و ناتوانی از شبکه سازی با بسیاری از کانالهای مستقل – وجود داشت. به علاوه، شرکتها اغلب مخالف وابستگی به شرکا بودند، چون از این میترسیدند که در صورت کار کردن و مذاکره با عاملان كانال، اعمال نفوذشان را از دست دهند. امروزه با افسانه شرکت خودکفا که به طور طولی سازمان دهی شده است، مواجه یم. در واقع شرکتها همواره با شرکای زنجیره تأمینشان مرتبط اند.' در هنگام مواجهه با ممنوعیت راهبردی، ایجاد زنجیرهای از شرکای کانال به عنوان یکی از قوی ترین ویژگی های رقابتی برای یک شرکت موفق به شمار می آید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !