دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت لجستیک و پخش -

نام محصول

مدیریت لجستیک و پخش


نام نویسنده

آلن راشتون-فیل کروچر-پیتر بیکر


نام مترجم

مهدی آقاجانی-علی آقاجانی-محمد آقاجانی

انتشارات

دیموند بلورین


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

564


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008673149


وزن

870


پیش گفتار

-

قیمت : 65000 تومان

مقدمه توزیع برای سالهای متمادی شاخصهای مهم در زندگی صنعتی و اقتصادی محسوب می شده است، ولی تنها طی چند دهه اخیر به منزله عملکردی اصلی در حیطه خود شناخته میشود. دلیل اصلی این گذشت زمان احتمالأ ماهیت خود توزیع است. توزیع تابع به شمار می آید. این تابع از توابع و سیستمهای فرعی متعدد تشکیل شده است؛ ب....
مقدمه
توزیع برای سالهای متمادی شاخصهای مهم در زندگی صنعتی و اقتصادی محسوب می شده است، ولی تنها طی چند دهه اخیر به منزله عملکردی اصلی در حیطه خود شناخته میشود. دلیل اصلی این گذشت زمان احتمالأ ماهیت خود توزیع است. توزیع تابع به شمار می آید. این تابع از توابع و سیستمهای فرعی متعدد تشکیل شده است؛ به طوری که این امکان وجود دارد تا هریک از آنها به منزله عملیات مدیریتی مجزا لحاظ شود. اکنون در دنیای کسب و کار و محیط علمی پذیرفته شده است نیاز به اتخاذ رویکردی جهانی تر برای این عملیات متفاوت به منظور ملاحظه چگونگی وابستگی و تعاملشان با یکدیگر وجود دارد. این رویکرد به دنبال مفهوم کلی عملکرد لجستیک در سطح کلان و نیز در سیستمهای فرعی مجزاست. بیشتر این رویکرد به نیاز و ابزارهای برنامه ریزی توزیع و لجستیک اشاره دارد، ولی برخی مباحث عملیاتی اصلی را نیز در نظر می گیرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !