دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی برای سطح بنگاه مادر -

نام محصول

استراتژی برای سطح بنگاه مادر


نام نویسنده

سید احسان شجاعی-وحیدرضا باقری


نام مترجم

-

انتشارات

سازمان مدیریت صنعتی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

384


نوع جلد

گالینگور


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786002751287


وزن

730


پیش گفتار

-

قیمت : 32000 تومان

این کتاب به افرادی که به نحوی در تعیین استراتژیهای بنگاه مادر دخیل هستند، دقیق ترین و کامل ترین کمک را ارائه مینماید. همچنین، کتاب مذکور به واسطه به کارگیری مثالهای حقیقی بینش و دانش مضاعفی را برای مدرسان استراتژی در دانشگاههای مختلف به ارمغان می آورد. Julian Birkinshawt, Professor of Strategy ....
این کتاب به افرادی که به نحوی در تعیین استراتژیهای بنگاه مادر دخیل هستند، دقیق ترین و کامل ترین کمک را ارائه مینماید. همچنین، کتاب مذکور به واسطه به کارگیری مثالهای حقیقی بینش و دانش مضاعفی را برای مدرسان استراتژی در دانشگاههای مختلف به ارمغان می آورد.
Julian Birkinshawt, Professor of Strategy and Entrepreneurship, London Business School,
امروزه شرکتهای زیادی به واسطه حضور در کسب و کارهای مختلف، علاوه بر استراتژیهایی همانند استراتژی محصولات و بازارهای مختلف، به استراتژی بنگاه مادر نیز بسیار نیازمند هستند. استراتژی بنگاه مادر به طور کلی در خصوص دامنه فعالیتهای سازمان و نحوه مدیریت آنها بحث می نماید. هرگاه در خصوص دامنه فعالیت سازمان بحث می شود، عمده توجه به سوی محصولات، بازارها و کسب و کارها معطوف می گردد و هرگاه صحبت از نحوه مدیریت به میان می آید، مباحثی همچون تصمیم به تمرکزگرایی و عدم تمرکز در ذهن تداعی می گردد. کتاب “ استراتژی برای سطح بنگاه مادر ” از سه منطق ارزش افزایی، بازار سرمایه و کسب و کار به عنوان چارچوبی برای راهنمایی مدیران بنگاههای چند کسب و کاره استفاده می نماید . این سه منطق به مدیران کمک می نمایند تا در خصوص کسب و کارهایی که باید بیشتر یا کمتر در آنها سرمایه گذاری کنند یا کسب و کارهایی که باید از آنها خارج شده یا محصولات و بازارهایی که باید به آنها ورود کنند، تصمیمات بهتری را اتخاذ نمایند . همچنین، این چارچوب به مدیران بنگاه مادر در خصوص تعیین وظایف بنگاه و میزان و نحوه دخالت در امور کسب و کارهای زیرمجموعه کمک شایانی مینماید. در نهایت، مطالعه متن این کتاب و استفاده از منابع آنلاین ذکر شده در آن می تواند به افزایش بهره وری در بنگاههای چند کسب و کاره منجر گردد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !