دسته محصول
سبد خرید 0
ارتباط متقاعد گرانه در تبلیغ -

نام محصول

ارتباط متقاعد گرانه در تبلیغ


نام نویسنده

محمد علی حکیم آرا


نام مترجم

-

انتشارات

سمت


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

366


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789645306043


وزن

520


پیش گفتار

-

قیمت : 10500 تومان

شرح : اين كتاب برای دانشجويان رشته روان‌شناسی در مقطع كارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روان‌شناسی ارتباطات و تبليغات» به ارزش 2 واحد و به عنوان منبع تكميلی برای واحدهای درس «اغنا و تبليغ»، «مبانی ارتباطات جمعی»، «تبليغات» و «نظريه‌های ارتباطات» برای دانشجويان رشته علوم اجتماعی، گرايش ارتباطات ا....
شرح :
اين كتاب برای دانشجويان رشته روان‌شناسی در مقطع كارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روان‌شناسی ارتباطات و تبليغات» به ارزش 2 واحد و به عنوان منبع تكميلی برای واحدهای درس «اغنا و تبليغ»، «مبانی ارتباطات جمعی»، «تبليغات» و «نظريه‌های ارتباطات» برای دانشجويان رشته علوم اجتماعی، گرايش ارتباطات اجتماعی تدوين شده است.
چكيده :
اصطلاح ارتباطات در دنیای امروزبه سرعت رسانه‌هایی همچون اینترنت، تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله و مانند اینها را به یاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آورد. در این میان، تبلیغ محمل فراگیری شده که همه موضوعهای ممکن در حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی چون دین، سیاست، بازرگانی، بهداشت، رفتار اجتماعی و امورخیریه را در بر می‌گیرد. این کتاب می‌کوشد، فرایند نفوذ و تأثیرگذاری را بر رفتار گروههای مختلفی از مخاطبان از طریق رسانه‌های جمعی مورد توجه و مطالعه قرار دهد. مطالعه این کتاب برای همه آنانی پیشنهاد می‌شود که از طریق رسانه‌‌های جمعی در کار متقاعدسازی‌اند.
فهرست :
- مقدمه
- فصل اول: تبيين تبليغ به عنوان ارتباط متقاعدگرانه
- فصل دوم: بررسی فعاليتهای همجوار با تبليغ
- فصل سوم: تبليغ و موضوع رسانه
- فصل چهارم: نگرشها
- فصل پنجم: متقاعدسازی
- فصل ششم: نگرشها و متقاعدسازی در تبليغ
- فصل هفتم: رسانه‌ها و متقاعدسازی
- فصل هشتم: ويژگی متقاعدگرانه مؤلفه‌های مربوط به منبع ارتباط
- فصل نهم: ويژگی متقاعدگرانه مؤلفه‌های مربوط به پيام
- فصل دهم: ويژگی متقاعدگرانه مؤلفه‌های مربوط به مخاطب و كاربر
- منابع

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !