دسته محصول
سبد خرید 0
مدریت رنگ در لوگو ها -

نام محصول

مدریت رنگ در لوگو ها


نام نویسنده

جان درو-سارا مایر


نام مترجم

پروین آقایی

انتشارات

مارلیک


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

240


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786005284614


وزن

580


پیش گفتار

-

قیمت : 37000 تومان

ماهیت این حرفه طراحان گرافیک (یا گرافیست ها) برای طیف گسترده ای از مشکلات برقراری ارتباط راه حل های تصویری ارائه می دهند. آن ها موثرترین راه برای انتقال پیامی خاص در رسانه های مختلف را انتخاب می کنند. آن ها با استفاده از روش های مختلفی مانند رنگ، قلم، تصویر، عکس، انیمیشن و تکنیک های مختلف چاپ و ....
ماهیت این حرفه طراحان گرافیک (یا گرافیست ها) برای طیف گسترده ای از مشکلات برقراری ارتباط راه حل های تصویری ارائه می دهند. آن ها موثرترین راه برای انتقال پیامی خاص در رسانه های مختلف را انتخاب می کنند. آن ها با استفاده از روش های مختلفی مانند رنگ، قلم، تصویر، عکس، انیمیشن و تکنیک های مختلف چاپ و صفحه آرایی، آثارشان را چاپ می کنند یا آن ها را به صورت الکترونیکی و فیلم ارائه می دهند.
طراحان گرافیک طرح نهایی مجلات، روزنامه ها، نشریه ها، گزارش شرکت ها و سایر اسناد و آثار را شكل می دهند. آن ها همه نوع آگهی تولید می کنند. به علاوه، آن ها امور تبلیغاتی، بسته بندی و بروشورهای تبلیغاتی برای محصولات و خدمات، لوگوهایی برای محصولات و شرکت ها خلق می کنند. تعداد زیادی از طراحان گرافیک هم با استفاده از مطالب گسترده برای اینترنت کار می کنند. در حال حاضر صفحات وب، رسانه های دو سویه و پروژه های چند رسانه ای کارهای پیش پا افتاده ای برای طراحان گرافیک محسوب می شوند. گرافیست ها به جای استفاده از برنامه نویس کامپیوتر برای طراحی طرح کلی وب سایت، سایت طراحی می کنند. به علاوه، طراحان گرافیک می توانند شروع برنامه ها از جمله عناوینی که قبل و پس از برنامه های تلویزیونی و فیلم ها ظاهر می شوند را طراحی کنند. طراحان گرافیک با توجه به نیازهای مراجع، پیامی که طرح مورد نظر باید منتقل کند و جاذبه ی آن برای مشتریان با کاربران طرح های گرافیکی جدید ایجاد می کنند. آن ها در طراحی و اجرای طرح ها برای مخاطبان مورد نظر عوامل مختلفی را در نظر می گیرند و با برگزاری و حضور در جلساتی با مراجعان و مدیران هنری اطلاعات مربوطه را جمع آوری می کنند. به علاوه، آن ها برای ایجاد طرح های نهایی تحقیقات انفرادی هم انجام می دهند. طراحان گرافیک به عنوان بخشی از روند کار با دست یا با استفاده از کامپیوتر- طرح های کلی کارشان را آماده می کنند تا ديدگاهشان نسبت به طرح نهایی مشخص شود. آن ها برای طرحی که در ذهن دارند رنگ، صدا، تصویر، عکس، انیمیشن، قلم و سایر عناصر بصری را انتخاب می کنند.
اندازه و ترتیب عناصر مختلف را روی صفحه، محصول مورد نظر، فیلم یا صفحه ی کامپیوتر مشخص می کنند. آن ها با استفاده از داده های موجود نمودارها و منحنی هایی تهیه می کنند تا در پروژه های متعددی از آن ها استفاده کنند. آن ها در مورد متنی که قرار است در طرح گنجانده شود با آگهی نویس ها مشورت می کنند. وقتی طرح کامل شد طراحان گرافیک برای تصویب نهایی آن را به مشتری یا مدیر هنری می دهند. گاهی اوقات کار طراح در این مرحله تمام می شود اما بعضی دیگر از آن ها با پرینترهای تجاری کار می کنند، نوع کاغذ و جوهر را انتخاب می کنند و قبل از چاپ نهایی نمونه های چاپی را مرور می کنند تا از هر گونه اشتباهی جلوگیری شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !