دسته محصول
سبد خرید 0
درسهایی از برترین کتابهای بازاریابی 17 کتاب در یک کتاب

نام محصول

درسهایی از برترین کتابهای بازاریابی


نام نویسنده

کریس موری


نام مترجم

مجید نوریان

انتشارات

مبلغان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

352


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وریزی


شابک

9786008689034


وزن

520


پیش گفتار

-

قیمت : 23000 تومان

سنت خلاصه کردن کتاب، هر چند در ایران خیلی جا افتاده نیست، در غرب جایگاه خاص خودش را دارد و ظاهرا بنیادش را موسسه ریدرز دایجست گذاشته است. در این شیوه، ناشر، چند کتاب را در یک موضوع واحد کنار هم خلاصه می کند و در ایک مجلد به فروش می رساند. از علل رواج این شیوه در عرضه کتاب می توان به این موارد اش....
سنت خلاصه کردن کتاب، هر چند در ایران خیلی جا افتاده نیست، در غرب جایگاه خاص خودش را دارد و ظاهرا بنیادش را موسسه ریدرز دایجست گذاشته است. در این شیوه، ناشر، چند کتاب را در یک موضوع واحد کنار هم خلاصه می کند و در ایک مجلد به فروش می رساند. از علل رواج این شیوه در عرضه کتاب می توان به این موارد اشاره کرد: مطالعه خلاصه کتاب در این عصر تولیدات انبوه و ناکافی بودن فرصت مطالعه کامل یک کتاب، در اختیار داشتن چند کتاب با زوایای دید متفاوت در یک موضوع واحد در یک مجلد، خرید چند کتاب به قیمت یک کتاب (که این هم شیوه ای نو در بازاریابی محصول است)، و رسیدن سریع به اصل مطلب به جای خواندن حواشی و اضافات و غیره. در کتاب حاضر نیز از همین ست پیروی شده و هفده کتاب با موضوع بازاریابی
اما با نگاههای متفاوت _ خلاصه و در یک جلد عرضه شده است. برخی کتابهای این مجموعه عبارت اند از: تمایز ایجاد کنید یا بمیرید، نوشته جک تروت و استیو ريفکين؛ بازاریابی جنی ، نوشته فیلیپ کاتلر و فرناندو تریاس دو بس؛ گزارش پاپکورن ، نوشته فیث پاپکورن، بازاریابی رابطه ای ، نوشته رجیس مک کنا؛ شبکه سازی با اغنیا، نوشته توماس استنلی؛ بر فراز نردبان وفاداری ، نوشته موری رافل و نیل رافل؛ چطور رقبای خود را دیوانه کنید، نوشته گای کاوازاکی و ...

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !