دسته محصول
سبد خرید 0
تجربه اپل مشتری نوازی به شیوه اپل

نام محصول

تجربه اپل


نام نویسنده

کارماین گالو


نام مترجم

سعید جعفری-مهدی خیرالهی

انتشارات

نسل نو اندیش


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

312


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789642369072


وزن

345


پیش گفتار

-

قیمت : 27900 تومان

نخستین ویژگی که یک کسب‌وکار متعالی را از دیگر کسب‌وکار‌ها جدا می‌سازد، ایجاد چشم‌‌انداز والاتر و ارزشمندتر از مسائل مالی است، توصیفی ساده از آنچه می‌خواهیم به آن دست یابیم تا قدری زندگی مردم را آسان‌تر کنیم. کسب‌وکارهای متعالی نظیر هتل‌های فور سیزنز، فِدکس، اپل، ریتس ـ کارلتون، مرسدس بنز و... قد....
نخستین ویژگی که یک کسب‌وکار متعالی را از دیگر کسب‌وکار‌ها جدا می‌سازد، ایجاد چشم‌‌انداز والاتر و ارزشمندتر از مسائل مالی است، توصیفی ساده از آنچه می‌خواهیم به آن دست یابیم تا قدری زندگی مردم را آسان‌تر کنیم. کسب‌وکارهای متعالی نظیر هتل‌های فور سیزنز، فِدکس، اپل، ریتس ـ کارلتون، مرسدس بنز و... قدرت یک چشم‌‌انداز الهام‌بخش را درک کرده‌اند و با تکرار آن در همه جای سازمان خود، تلاش می‌کنند در کارمندانشان انگیزه لازم را برای رسیدن به آن چشم‌انداز به وجود بیاورند، کارمندانی که پیش‌تر براساس فرهنگ سازمانی مطبوع خود گزینش شدند و آماده اوج گرفتن در محیط سازمانی خود هستند.

پیش از خدمات‌رسانی به مشتریان، ابتدا باید نیروهای خود را از جنبه‌های گوناگون با انگیزه کنیم. می‌توانیم با رعایت فنونی ساده، کارمندان را آماده ارائه خدماتی استثنایی به مشتریان کنیم. نکته کلیدی این است که مشتری‌نوازی پس از مهیاشدن کارمندان در سایه رعایت آن فنون، آغاز می‌شود.

اکنون در دهه دوم قرن بیست‌ویکم، زمان گذار از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی است و باید با مشتری همانند مهمان و حتی عضوی از خانواده رفتار کنیم. رعایت اصول ساده و کم‌هزینه باعث خواهد شد مشتریان را برای یک عمر در اختیار داشته باشیم و از سودی سرشار بهره‌مند شویم. باید از دیدگاهسنتیِ تمرکز صِرف بر کسب سود فاصله بگیریم تا تجاربی جدید برای خود و مشتریانمان خلق کنیم. با کمی تأمل، آغازگر گذار از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی باشیم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !