دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی -

نام محصول

مدیریت بازاریابی


نام نویسنده

فلیپ کاتلر-کوین لین کلر


نام مترجم

علی پارسائیان

انتشارات

ادبستان


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

792


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رحلی


شابک

9786001961038


وزن

1559


پیش گفتار

-

قیمت : 90000 تومان

هدف اصلی چاپ پانزدهم(مدیریت بازاریابی)این است که متنی جامع درباره مسئله های مطرح(در زمان کنونی)در دنیای کسب وکار ارائه شود. بدیهی است .این کتاب در زمینه بازاریابی مطالب چشمگیری ارائه می کند.زیرا متن وساختار تصویری از تغییرات رخ داده در (تئوری وعمل)ارائه می کند:مطالب جدید ارائه شده در اخرین چ....
هدف اصلی چاپ پانزدهم(مدیریت بازاریابی)این است که متنی جامع درباره مسئله های مطرح(در زمان کنونی)در دنیای کسب وکار ارائه شود.
بدیهی است .این کتاب در زمینه بازاریابی مطالب چشمگیری ارائه می کند.زیرا متن وساختار تصویری از تغییرات رخ داده در (تئوری وعمل)ارائه می کند:مطالب جدید ارائه شده در اخرین چاپ عبارت اند از (ارزش ویزه نام ونشان تجاری).<تجزیه وتحلیل ارزش مشتری>.<بازاریابی از طریق وب گاه ها>.<تجارت الکترونیک>.<ایجاد شبکه ارزش><مدیریت زنجیره تامین .<دسیستم ارتباطات یکپارچه بازاریابی>در این کتاب درباره تغییرات رخ داده در رشته بازاریابی طی چهل سال گذشته مطالبی ارائه می شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !