دسته محصول
سبد خرید 0
فیزیک برند برندها چگونه بر باورها و رفتارهای ما تاثیر می گذارند؟

نام محصول

فیزیک برند


نام نویسنده

آرن کلر-رنی مرینو-دن والس


نام مترجم

احمد ارژمند

انتشارات

مبلغان


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

252


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رحلی


شابک

9786008689065


وزن

477


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

فیزیک برند.کندوکاوی است درباره چگونگی تکامل برند دردل زمان وفضا،این کتاب با برگرفتن تجربه کار با شرکت هایی همچون پالاگونیا،جنرال میلزّ.تارگت ّ وغیره ّرویکرد سیستمی جالبی به برند سازی فراهم می آورد. شما باتمرکز کردن برچگونگی پیوند متقابل واقعی برند ها و افراد ّّچشم اندازی جدید نسبت به رشد وتعا....
فیزیک برند.کندوکاوی است درباره چگونگی تکامل برند دردل زمان وفضا،این کتاب با برگرفتن تجربه کار با شرکت هایی همچون پالاگونیا،جنرال میلزّ.تارگت ّ وغیره ّرویکرد سیستمی جالبی به برند سازی فراهم می آورد. شما باتمرکز کردن برچگونگی پیوند متقابل واقعی برند ها و افراد ّّچشم اندازی جدید نسبت به رشد وتعادل برند پیدا می کنید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !