دسته محصول
سبد خرید 0
اصول مهندسی بازاریابی -

نام محصول

اصول مهندسی بازاریابی


نام نویسنده

گری ال لیلین-ـرویند ران گاسوامی-آرنود دی براین


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-علی سلطانی

انتشارات

سیته


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

278


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786005253825


وزن

423


پیش گفتار

-

قیمت : 28000 تومان

بازاریابی مدرن یک متودولوژی کل‌نگر و تطبیقی است که برندها را به مشتریان پیوند می‌دهد و با ترکیب استراتژی، خلاقیت و فنآوری، و در نهایت تحلیل، نتایجی درخشان برای کسب‌وکار ایجاد می‌کند. بازاریابی مدرن نیازمند اندازه‌گیری و قابل اندازه‌گیری است و دیگر نیازمند سحر و جادو نیست؛ نیازمند حدس و گمان نیست....
بازاریابی مدرن یک متودولوژی کل‌نگر و تطبیقی است که برندها را به مشتریان پیوند می‌دهد و با ترکیب استراتژی، خلاقیت و فنآوری، و در نهایت تحلیل، نتایجی درخشان برای کسب‌وکار ایجاد می‌کند. بازاریابی مدرن نیازمند اندازه‌گیری و قابل اندازه‌گیری است و دیگر نیازمند سحر و جادو نیست؛ نیازمند حدس و گمان نیست. بلکه می‌توان با استفاده از تحلیل‌ داده‌ها و با کمک فنآوری، به این تشخیص رسید که چه چیزی اثربخش است و چه چیزی نیست. این یعنی مسیری برای رسیدن به کارآیی و بهره‌وری بالاتر. این یعنی مهندسی! به همین سادگی!
این کتاب، از جامع‌ترین منابعی است که به تشریح مبحث مهندسی بازاریابی می‌پردازد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !