دسته محصول
سبد خرید 0
مزیت قیمتی -

نام محصول

مزیت قیمتی


نام نویسنده

والتر ال.بیگر-مایکل وی. مارن-کریچ سی . زاوادا


نام مترجم

محسن نظری-امیر حسین پناهی-رضا شعبانی-وحید طباطبایی

انتشارات

نگاه دانش


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

328


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789641573883


وزن

496


پیش گفتار

-

قیمت : 35000 تومان

مجموعه کتاب های مدیریت قیمت در تلاش است تا جایگاه مدیریت قیمت گذاری را در دستیابی به اهداف بنگاه ها تبیین نماید . در این مجموعه سعی می شود تا قیمت نه به عنوان یک عدد که از تقاطع عرضه و تقاضا و یا منحنی های درآمد و هزینه نهایی بدست میآید.بلکه به عنوان مفهومی ادراک پذیر و قابل مدیریت مور....
مجموعه کتاب های مدیریت قیمت در تلاش است
تا جایگاه مدیریت قیمت گذاری را در دستیابی به اهداف بنگاه ها تبیین نماید .
در این مجموعه سعی می شود تا قیمت نه به عنوان یک عدد که از تقاطع عرضه و تقاضا و یا منحنی های درآمد و هزینه نهایی بدست میآید.بلکه به عنوان مفهومی ادراک پذیر و قابل مدیریت مورد توجه قرار گیرد .
کسب مزیت قیمتی به عنوان راهی برای کسب مزیت رقابتی بنگاه های کسب و ار از اهداف این مجموعه می باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !