دسته محصول
سبد خرید 0
مشتری خودکار چگونه مشتریان را به مشترکان تبدیل کنیم ؟

نام محصول

مشتری خودکار


نام نویسنده

جان واریلو


نام مترجم

هدی بری زاده

انتشارات

آموخته


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

214


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786008237655


وزن

258


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

منبع اصلی درآمد هر کسب‎وکاری، مشتریان تکراری آن کسب‌وکار است. اما همه‌ی مشتریان به اندازه‌ی کافی خوب نیستند، بازارها تغییر می‌کنند و رقبا نیز بی‌رحم هستند. پس چگونه می‌توان یک جریان ثابت درآمدی از کسب‌و‌کار ایجاد کرد؟ رازِ آن، یافتن و نگه داشتن «مشتریان خودکار» است. این روزها تقریباً هر چیزی را....
منبع اصلی درآمد هر کسب‎وکاری، مشتریان تکراری آن کسب‌وکار است. اما همه‌ی مشتریان به اندازه‌ی کافی خوب نیستند، بازارها تغییر می‌کنند و رقبا نیز بی‌رحم هستند. پس چگونه می‌توان یک جریان ثابت درآمدی از کسب‌و‌کار ایجاد کرد؟ رازِ آن، یافتن و نگه داشتن «مشتریان خودکار» است.
این روزها تقریباً هر چیزی را که نیاز داشته باشید، می‌توانید به راحتی از طریق اشتراک و عضویت تهیه کنید. شما می‌توانید از طریق اسپاتیفای، نت‌فلیکس، و نیویورک‌تایمز اشتراک خود را به صورت ماهیانه تمدید کنید و هر ماه مواد غذایی مورد نیاز خود را با عضویت در آمازون‌فِرِش دریافت کنید، یا به جای تلف کردن وقت‌تان برای خریدن تیغ اصلاح، به عضویت دلار شیو کلاب در آیید.
به گفته‌ی جان واریلو، نویسنده‌ی کتاب مشتری خودکار، این اقتصادِ عضویتیِ در حال ظهور، فرصت‌های بزرگی را برای شرکت‌هایی که می‌دانند چگونه «مشتریان» را به «مشترکان» تبدیل کنند، ایجاد کرده است. مشتریانِ خودکار کلید افزایش جریان نقدی، رشد و ارزش شرکت شما هستند.
واتزاپ، سرویس پیام‌رسان مبتنی بر اینترنت که فیس‌بوک آن را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریده است، در نظر بگیرید. در حالی که سایر پیام‌رسان‌های مشابه در ازای خدمات‌شان، کاربر را با تبلیغات متعدد بمباران می‌کردند، واتزاپ حق عضویت سالانه‌ی ۱ دلاری را برای هر کاربر در نظر گرفت. این همان پیام‌رسان تقریباً رایگان و بدون تبلیغاتی است که هر کاربری به راحتی به عضویت آن در می‌آید.
همان‌طور که واریلو نشان می‌دهد کسب‌وکارهای عضویتی به شرکت‌های حوزه‌ی فناوری و رسانه محدود نمی‌شوند. هر شرکتی در هر صنعتی، می‌تواند طرح عضویتی متمایزی را در کسب‌و‌کار خود ایجاد کند. پس فارغ از نوع کسب‌وکار و نوع صنعت، همه‌ی شرکت‌ها می‌توانند با درک و به‌کارگیری مفهوم مشتری خودکار، این رویکرد موفق را در کسب‌وکارشان پیاده‌ کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
واریلو در این کتاب، ۹ طرح مختلف را ارائه می‌‌کند تا کسب‌وکارهای مختلف بتوانند با تکیه بر آن به کسب‌وکارهای عضویتی تبدیل شوند. هر طرح در یک فصل از این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است. کسب‌وکارهای مختلف با توجه به ماهیت‌شان می‌توانند از طرح‌های متفاوتی استفاده کنند.
چه بخواهید کل کسب‌وکارتان را به کسب‌وکاری عضویتی تبدیل کنید یا فقط قصد تغییر ۵ درصد از آن را داشته باشید، مطالعه‌ی کتاب «مشتری خودکار» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !